Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Mrbjoern: Opplagt smiiskiing fungerer ikke på underbevisstheten min en gang. :p Hehe, men er selvfølgelig alltid velkomment uansett. Må vel nesten lage meg frokost etterhvert. Spørsmålet er hva jeg skal spise til frokost. Jeg kan gå for en god gammel brødskive med hvitost-kombinasjon. Men det frister litt å varme meg de to karbonadene med mozerellaost i som jeg laget igår. Hardt valg indeed.

8939211[/snapback]

Doh... :(

 

Du kan ta brødskive, så kan jeg ta karbonadene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så viktig å spise da? Du har vel noe godteri et eller annet sted du kan gnage på i stedet.

8939229[/snapback]

Vel, jeg er på rimelig strengt kosthold. Jeg må spise sundt og jevnlig så jeg kan gå ned i vekt. Godteri er ikke så bra da tror jeg...

 

 

Hva er det du får i posten?

 

Hentet pakke på posten selv i dag :) Kjekt med post-i-butikk som åpner klokka 7.

8939230[/snapback]

Jeg får litt stasj jeg kjøpte fra netthandelen.no. Blant annet et ganske stilig armbåndsur og to hengelåser. Samt et perlekjede-sett som mine to nieser skal få i sommergave.

 

 

Doh... :(

 

Du kan ta brødskive, så kan jeg ta karbonadene :)

8939231[/snapback]

Hehe, deal. Men da må du skyndte deg til Bergen! Lite lyst til å sende de til deg i posten. Da blir de jo dårlige og mugne før de kommer frem,

Lenke til kommentar
Er det så viktig å spise da? Du har vel noe godteri et eller annet sted du kan gnage på i stedet.

8939229[/snapback]

Vel, jeg er på rimelig strengt kosthold. Jeg må spise sundt og jevnlig så jeg kan gå ned i vekt. Godteri er ikke så bra da tror jeg...

8939250[/snapback]

Hvorfor skal du ned i vekt da?o.O
Lenke til kommentar
Hehe, deal. Men da må du skyndte deg til Bergen! Lite lyst til å sende de til deg i posten. Da blir de jo dårlige og mugne før de kommer frem,

8939250[/snapback]

*Kjapper seg til Bergen* :)

 

Får jeg sove over da? Vurder å kombinere den frokosten her med en lengre ferie oppover langs vestlandet. Besøke forummedlemmer mellom Bergen og Trondheim :) (Selv om det aldri blir noe av, tror jeg)

Lenke til kommentar

Fordi jeg veier for mye og har blitt litt lubben over magen med årene. Veier vel ikke mer enn 83 kilo, men skal ned i 75. Er 1.80 høy. Selv synes jeg 83 kilo er litt i meste laget ja.

 

@ Mrbjoern: Du får joine TSP (Tidligere The Strategyplayer). Har kommer til Bergen og kommer sannsynligvis på besøk.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Da var jeg på plass hos hw igjen, ja. :p

 

Dagen startet ganske artig med en brannalarm, men nå har jeg fått plassert meg foran en PC med diger skjerm. ^u^ Og nå bærer det til lunsj.

Lenke til kommentar

Mamma tar på seg en sånn offer-rolle bestandig, som irriterer vettet av folk.

Det er sånn at hun ber oss gjøre et eller annet (f.eks. ta ut av vaskemaskinen), så går det 5 sekunder så sier hun snurt "Nei det nytter jo ikke be dere om noe, jeg gjør det selv" og prakker dårlig samvittighet på alle og enhver som prøver å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Skjedd noe spennende i helga da folkens?

 

Sov hos en kompis på lørdag siden det er forferdelig lite kollektivtransport som får meg hjem til meg selv. Jeg og en annen hadde da fått det for oss at det var en god idé å ta med et busstopp-skilt fra bunnen av gata og sette det opp i hagen, noe han ikke var så fornøyd med. (Det er forøvrig tilbake på plass nå.)

 

Da klarte han å uttale at han var alvorlig full, så vi skulle la være å kødde med han. Han skjønte ikke før dagen etter hvorfor vi lo så fælt av han. Han mente jo at han var alvorlig som i "ikke i humør til å kødde", men så ikke betydningen av hva han hadde sagt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...