Snorre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Mens det å komme med paringsrop som et menneske i 2007 er helt normalt? 8939103[/snapback] Øøøøøhm... Ja? Jeg prøver da stadig å lokke til meg jenter med parringsrop. Hmm, kanskje det er derfor de løper sin vei? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Alle som synger på sanger som de ikke vet meningen i utsetter seg jo for en stor risiko, når det gjelder det å synge nedsettende ting om seg selv osv Er en grunn til at mrbjoern ser etter sangtekster på nettet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg prøver da stadig å lokke til meg jenter med parringsrop. Hmm, kanskje det er derfor de løper sin vei? 8939117[/snapback] Hvorfor ville noen løpt unna deg? Når det gjelder synging av sangtekster kan jeg ikke helt se problemet, en finner jo mye fortere ut om jenta (eventuelt gutten) har dårlig musikksmak eller ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg er så gåen. siuer på fergeterminaltingen i bergen og holder på å sovne. sov intet på toget i natt og ravet bergen sentrum siden i 8-tida. venter på båt til husøy..lalala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tonio, de ser ikke moderator-statusen hans i real life, vettu Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du har et godt poeng der Tonio. Er mye lettere å finne ut om de har dårlig eller god musikksmak. Dette er jo høyst subjektivt da. Men man finner hvertfall ut om de har like god musikksmak som en selv. Det mest irriterende er though de som sitter med øretelefoner, og likevel greier å ha det så høyt at hele bussen hører musikken. Da blir jeg seriøst irritert. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tonio, de ser ikke moderator-statusen hans i real life, vettu 8939147[/snapback] Trodde flest folk løp unna moddiser jeg. =P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Nei, er du mod på forumet kaster forumdamene seg etter deg. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Men jeg er jo en kosemoderator da. Ikke er jeg slem, ikke er jeg nazi og ikke er jeg ingenting. Jeg har til og med klart å snike meg med på tre forumtreff i Bergen, to "arrangert" av meg selv. Men om jeg ser noen oppføre seg som drittunger er jeg ikke sent ute med pisken. So beware! Endret 25. juni 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 God morgen. Nå er det ikke lenge jeg til jeg sitter på flyet til Island, og på torsdag er jeg i New York. Heeeerlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Faktisk bare 2 uker til sommerferie nå..wohoo! Har ingen som helst planer men godt å bare ha fri i 3 uker uansett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Men jeg er jo en kosemoderator da. Ikke er jeg slem, ikke er jeg nazi og ikke er jeg ingenting. Jeg har til og med klart å snike meg med på tre forumtreff i Bergen, to "arrangert" av meg selv. Men om jeg ser noen oppføre seg som drittunger er jeg ikke sent ute med pisken. So beware! 8939177[/snapback] Men det er jo sånne moderatorer vi liker, sånne som deg *smiske* Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ahh, hørtes ikke bra ut. Får du ikke kake ellerno da? 8938800[/snapback] Ikke noe kake, nei Men hvis det ikke engang kommer noe bonus på julilønninga kan de se langt etter mere overtid på kort varsel fra min side i alle fall. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Men jeg er jo en kosemoderator da.8939177[/snapback] *Kose med* Hatt sommerferie i en uke jeg, dvs. jeg tok en uke fri for å dra til London i stedet for å ha siste uke på skolen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Mrbjoern: Opplagt smiiskiing fungerer ikke på underbevisstheten min en gang. Hehe, men er selvfølgelig alltid velkomment uansett. Må vel nesten lage meg frokost etterhvert. Spørsmålet er hva jeg skal spise til frokost. Jeg kan gå for en god gammel brødskive med hvitost-kombinasjon. Men det frister litt å varme meg de to karbonadene med mozerellaost i som jeg laget igår. Hardt valg indeed. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Du får ha en god tur Fisker! Snorre, skulle ikke du hente post? Stakk for å ta en røyk jeg EDIT: Karbonader Snorre! Helt klart! Endret 25. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du får ha en god tur Fisker! Snorre, skulle ikke du hente post? Stakk for å ta en røyk jeg 8939215[/snapback] Som jeg pleier å si til mine foreldre, "Alt til sin tid". Det haster ikke veldig. Posten stenger ikke før fem. Og den ligger ikke så langt vekke så ja.... Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jadda, drar til Spania om en uken med familien, blir deilig å slappe av litt nå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er det så viktig å spise da? Du har vel noe godteri et eller annet sted du kan gnage på i stedet. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva er det du får i posten? Hentet pakke på posten selv i dag Kjekt med post-i-butikk som åpner klokka 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg