Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver da stadig å lokke til meg jenter med parringsrop. Hmm, kanskje det er derfor de løper sin vei?  :innocent:

8939117[/snapback]

Hvorfor ville noen løpt unna deg? :dontgetit:

 

 

Når det gjelder synging av sangtekster kan jeg ikke helt se problemet, en finner jo mye fortere ut om jenta (eventuelt gutten) har dårlig musikksmak eller ikke.

Lenke til kommentar

Du har et godt poeng der Tonio. Er mye lettere å finne ut om de har dårlig eller god musikksmak. Dette er jo høyst subjektivt da. Men man finner hvertfall ut om de har like god musikksmak som en selv. Det mest irriterende er though de som sitter med øretelefoner, og likevel greier å ha det så høyt at hele bussen hører musikken. Da blir jeg seriøst irritert.

Lenke til kommentar

Men jeg er jo en kosemoderator da. Ikke er jeg slem, ikke er jeg nazi og ikke er jeg ingenting. Jeg har til og med klart å snike meg med på tre forumtreff i Bergen, to "arrangert" av meg selv. :p Men om jeg ser noen oppføre seg som drittunger er jeg ikke sent ute med pisken. So beware!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Men jeg er jo en kosemoderator da. Ikke er jeg slem, ikke er jeg nazi og ikke er jeg ingenting. Jeg har til og med klart å snike meg med på tre forumtreff i Bergen, to "arrangert" av meg selv. :p Men om jeg ser noen oppføre seg som drittunger er jeg ikke sent ute med pisken. So beware!

8939177[/snapback]

Men det er jo sånne moderatorer vi liker, sånne som deg :)

 

*smiske*

Lenke til kommentar

Mrbjoern: Opplagt smiiskiing fungerer ikke på underbevisstheten min en gang. :p Hehe, men er selvfølgelig alltid velkomment uansett. Må vel nesten lage meg frokost etterhvert. Spørsmålet er hva jeg skal spise til frokost. Jeg kan gå for en god gammel brødskive med hvitost-kombinasjon. Men det frister litt å varme meg de to karbonadene med mozerellaost i som jeg laget igår. Hardt valg indeed.

Lenke til kommentar
Du får ha en god tur Fisker!

 

Snorre, skulle ikke du hente post? :hmm:

 

Stakk for å ta en røyk jeg ;)

8939215[/snapback]

Som jeg pleier å si til mine foreldre, "Alt til sin tid". Det haster ikke veldig. Posten stenger ikke før fem. Og den ligger ikke så langt vekke så ja....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...