Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ser heller LITE mørkhudet ut på bildene i RPP. Bleking av hud ala Michael Jackson?

8938961[/snapback]

Såklart har han bleket huden sin ala Michael Jackson. Ærlig talt. Betviler du hans utsagn om at han egentlig er mørkhudet? :whistle:

 

Idag skal jeg dra emg ned på postkonntoret og hente pakken min med det rare i.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Litt trist når hvite gutter hører på så mye hiphop at de tror de er negre selv etterhvert og begynner å etterligne språk og slang. Wiggas.

 

Omtrent som en tidligere kompis som plutselig begynte å snakke med "utlending-aksent" (sånn som tøffe pakistanere snakker norsk) bare fordi han hadde fått noen pakistanske guttevenner som hang i gjenger.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Litt trist når hvite gutter hører på så mye hiphop at de tror de er negre selv etterhvert og begynner å etterligne språk og slang. Wiggas.

 

Omtrent som en tidligere kompis som plutselig begynte å snakke med "utlending-aksent" (sånn som tøffe pakistanere snakker norsk) bare fordi han hadde fått noen pakistanske guttevenner som hang i gjenger.

8939014[/snapback]

motherfucking westside yoo. 50ceeent & 2pac for life

 

huff, det er så tragisk :nei:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er mer trist at jenter hører på hip hop, hvor teksten stort sett går slik, "Shake that ass for me cause you're. Let me see your boobs baby....". Og gjerne gjennom hele sangen. Jeg skjønner ikke hva jenter ser i hiphop-låter. Nå generaliserer jeg fryktelig. Er fullt klar over at det finnes noe bra hip hop ogsp. Men som med elektronika, dance og andre stilsjangre er det mye dårlig og lite bra. Min meneing though,

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Blir ekstra irriterende når jentene går og nynner på sangen. Lite utviklede fjortisjenter som synger "my boobs are okay" blir bare dumt. Den sangen er vel ikke akkurat hip-hop, men dog.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Det er mye rart jeg ikke kommer til å forstå her i verden. Og en av dem er hvorfor jenter synger nedsettende "sanger" om seg selv. Men alle må jo såklart få høre på det de vil,enten vi "intelektuelle" synes det er idioti eller ikke. Jeg bryr meg ikke, så lenge jeg slipper å få det prakket på meg. Om jeg noen gang får meg kjøreste som vil ha meg til å høre på hip hop er det god nok grunn til å dumpe henne. ;)

Lenke til kommentar
Blir ekstra irriterende når jentene går og nynner på sangen. Lite utviklede fjortisjenter som synger "my boobs are okay" blir bare dumt. Den sangen er vel ikke akkurat hip-hop, men dog.

8939061[/snapback]

hørtes ut som et paringsrop :hmm:

8939075[/snapback]

In that case...

Prøv å slå dem ned, og deretter dra dem etter håret og se hva som skjer... :)

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...