Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, trenger dame  :blush:

har ikke hatt det på snart 3-4 år og så har jeg funnet at de styggeste jeg kjenner har klart og få seg dame da bør vel faen meg jeg klare det å!

8937096[/snapback]

*Kremt*

 

Det var en ganske slem måte å sammenligne folk på. Altså, selv om du føler deg stygg, betyr ikke det at du må sette andre i samme bås som deg selv :p

 

Vel, det var tull da :)

Lenke til kommentar
har ikke hatt det på snart 3-4 år og så har jeg funnet at de styggeste jeg kjenner har
klart og få seg dame da bør vel faen meg jeg klare det å!

Jeg har hatt flere laptoper enn damer... og jeg har hatt tre laptoper :whistle:

8937117[/snapback]

pappa har jo begynt på en slankekur for og prøve og få tilbake mamma, jo da det er flott at han har gått ned i vekt, men den ene buksa jeg har leta etter i flere uker fant jeg plutselig ut av at han hadde brukt! :realmad: så nå er det 100 armhevninger hver kveld og en en god sykkeltur hver dag

 

 

mrbjoern

post i dag, 23:31

 

 

 

 

(Campin carl @ 24/06-2007 : 23:26)

nei, trenger dame blush.gif

har ikke hatt det på snart 3-4 år og så har jeg funnet at de styggeste jeg kjenner har klart og få seg dame da bør vel faen meg jeg klare det å!

 

*Kremt*

 

Det var en ganske slem måte å sammenligne folk på. Altså, selv om du føler deg stygg, betyr ikke det at du må sette andre i samme bås som deg selv tongue.gif

 

Vel, det var tull da smile.gif

du teller ikke, du er ikke stygg, bare litt mindre *noerartsomikkefårmegtilogvirkehomofil,menerannetordfårpen*

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...