Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da er man på vei til bergen for å besøke brodern. annkommer vel bergen i 8-tida elns. hvis noen av dere som bor i distriktet vil møtes elns så ta kontakt via tlf 41062007. blir ikke så mye mere online at d gjør noe så ta d via tlf.

8936924[/snapback]

Spørs om jeg tør da. :blush: Er ikke av den mest selvsikre og utgående personen her i verden. Kanskje jeg lar høre fra meg. Og for ordens skyld. Jeg har liten til ingen peiling på utesteder i Bergen. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Snorre, vil du kose? Vi kan ta den rolig.. du bestemmer tempoet.

8936951[/snapback]

Først vil du ha bilde av nipplene mine. Så vil du kose. Jeg sier bare nei, ellers takk. ;)

8936955[/snapback]

Jeg tenkte vi kunne se på en film, mens du lå i armkroken min. Spiste popcorn/potetgull og drakk brus, nare ha det koselig.

 

 

Bare jeg som får "innlegget må ha minst 14 tegn" selv om jeg skriver mye mer?

Lenke til kommentar
da er man på vei til bergen for å besøke brodern. annkommer vel bergen i 8-tida elns. hvis noen av dere som bor i distriktet vil møtes elns så ta kontakt via tlf 41062007. blir ikke så mye mere online at d gjør noe så ta d via tlf.

8936924[/snapback]

Damn, tlfnr te biril! :dribble:

 

Okai. Hva skal folket i morra?

8936936[/snapback]

Jeg skal jobbe, også skal jeg til pappa, aka. Oslo.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Går bra på forumtreff, for da er det jo en gruppe på gjerne ti personer eller deromkring. Men å skulle forholde seg til en enkeltperson er litt skummelt. :p

8937001[/snapback]

Jeg er ikke skummel, jeg er bare en kosebamse som vil kose. Jeg er ganske hyggelig, og jeg gjør aldri ting du ikke vil at jeg ikke skal gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...