Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Rebecca, ja jøss, jeg har nettopp våkna 1,5 timer senere enn jeg skulle, til tross for at jeg ble vekt og vist nok sto opp 10 Hva med deg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er sykt stresset pga min foreldres konstante masing. Blodtrykket er dermed sannsynligvis litt for høyt. Men alt dette tatt i betraktning har jeg det greit. Framover blir det litt rydding, Harry Potter-filmmaraton. Og ja, mye kos. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg har ikke stått opp en gang, bare såvidt åpnet øynene mine og hentet laptopen fra gulvet. Snorre: Ja, høres gøy ut med kosen, da. Skulle ønske jeg og kunne være med på Harry Potter-filmmaraton. Endret 24. juni 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Mornin folkens. Jeg har vondt i hodet awww. *hente cola* *gå ut og få litt frisk luft* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Knut Erik! Hold deg inne! Frisk luft gjør det bare verre! Hent Cola og sett deg ned foran PCen og lok med noe god musikk på ørene. Pink Floyd pleier å hjelpe meg. Vips voila, headache away! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det beste med Harry Potter-filmene er uten tvil musikken. Jeg elsker Harry Potter-themet. Det er nesten så jeg får frysninger av det. Så skal bli morro det. Effektiv filmtid blir tilsammen 10 timer og noen minutter. Så spørs om jeg ikke bør ta dette over to dager. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg har Harry Potter-cd, med skolesangene og themet i forskjellige versjoner. Får seriøst helt frysninger av det. Nydelige musikken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, musikken i HP er nok det herligste. Elsker å høre på Hedwig's theme Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 EDIT: Støv er vel bare masse partikler som samles, er det vel ikke? 8932185[/snapback] Joda, joda. Men sånn.. i LUFTA? Det detter jo ned overalt, tilsynelatende fra ingensteder O.o 8932199[/snapback] Støv er vell ca 80% død hud, og resten diverse avfall fra alt fra dyr til røyk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Knut Erik! Hold deg inne! Frisk luft gjør det bare verre!Hent Cola og sett deg ned foran PCen og lok med noe god musikk på ørene. Pink Floyd pleier å hjelpe meg. Vips voila, headache away! 8932335[/snapback] Frisk luft gjorde in fact susen. Ble klarere i toppen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Støv er vell ca 80% død hud, og resten diverse avfall fra alt fra dyr til røyk. 8932381[/snapback] Jeg tror jeg må formulere meg bedre. Jeg veit HVA støv er, men hva får det til å, tilsynelatende, falle ned fra taket? O.o Endret 24. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bazukh: Støv veier vel tilnærmet ingenting og blir derfor lett kastet rundt når.. du.. går rundt i rommet eller åpner ei dør eller et vindu.. ish.. Vil jeg tro. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er sulten, har ikke spist frokost. Men alikevel vurderer jeg å vente med mat til middagstider. Hvorfor? Fordi jeg prøver å gå ned i vekt. Og jeg har prøvd diverse taktikker, men er det noe som bør funke er det å sulte litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 mMmm... Søstersen kasta meg ut fra kjøkkenet da jeg skulle lage meg frokost så jeg spurte om jeg kunne få ta kaka hu hadde i kjøleskapet i stedet. I stedet for å få en mopp i hodet, fikk jeg kaka og ordre om å spis og bli feit Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bazukh: Støv veier vel tilnærmet ingenting og blir derfor lett kastet rundt når.. du.. går rundt i rommet eller åpner ei dør eller et vindu.. ish.. Vil jeg tro. 8932416[/snapback] Joda, det er jo logisk, men det kommer jo alltid ned, jeg ser aldri at det går opp ^^, Snorre: Dårlig idé. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Snorre: Det trenger nødvendigvis ikke hjelpe. Spiser du mindre får du lavere forbrenning og.. ja.. you get the picture. :\ Å spise ved faste tider og da spise riktig er vel ganske smart, etter hva jeg har forstått. Ikke at jeg er en kostholdsekspert da men.. *tromme på magen* bazukh: Du ser det ikke gå opp fordi det er i så små "deler" at.. øyet ikke oppfatter det. Men når det kommer ned har det klumpet seg og du ser det tydelig når det legger seg, lag på lag, på diverse.. møbler osv. Eller kanskje støvet er USYNLIG helt til det er synlig? um.. \o_ Endret 24. juni 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg vet det er en dårlig ide. Men når jeg først begynner å spise blir aptetitten min litt for stor. Jeg spiser gjerne mye når jeg først spiser. Nå veier jeg ikke så alt for mye da. 83 kilo, og er 1.80 høy ca. Så veldig mye veier jeg ikke. Men fortsatt for mye. om jeg hadde kommet meg ned til 75 skulle jeg vært godt fornøyd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) bazukh: Du ser det ikke gå opp fordi det er i så små "deler" at.. øyet ikke oppfatter det. Men når det kommer ned har det klumpet seg og du ser det tydelig når det legger seg, lag på lag, på diverse.. møbler osv. Eller kanskje støvet er USYNLIG helt til det er synlig? um.. \o_ 8932443[/snapback] Neinei! Ikke når det har lagt seg, men sånn.. når det kommer ei stripe lys inn mellom gardina elns, også kan man se de dale nedover Jeg vet det er en dårlig ide. Men når jeg først begynner å spise blir aptetitten min litt for stor. Jeg spiser gjerne mye når jeg først spiser. Nå veier jeg ikke så alt for mye da. 83 kilo, og er 1.80 høy ca. Så veldig mye veier jeg ikke. Men fortsatt for mye. om jeg hadde kommet meg ned til 75 skulle jeg vært godt fornøyd. 8932451[/snapback] Tingen er at om du spiser mindre, vil forbrenninga di synke da kroppen tror at det er lite tilgang på mat, så kroppen vil tviholde på det en har. Om mengde mat skal kunne påvirke vekta, må en holde seg helt unna mat over.. noe tid. Noe som i hvert fall ikke er smart, men jeg regner med at det forklarer seg selv. Endret 24. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bazukh: Jo, sant det, men om du da prøver å.. åpne et vindu.. vil du se at noe daler ned mens noe vil fly opp igjen. Som.. som.. et kretsløp. Et skittent, plagsomt kretsløp. Tror jeg. Det virker logisk. Kanskje du har funnet en av de store flawsene til vitenskapen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bazukh: Jo, sant det, men om du da prøver å.. åpne et vindu.. vil du se at noe daler ned mens noe vil fly opp igjen. Som.. som.. et kretsløp. Et skittent, plagsomt kretsløp. Tror jeg. Det virker logisk. Kanskje du har funnet en av de store flawsene til vitenskapen? 8932485[/snapback] Mja, kanskje. Men hittil har jeg ikke sett de forandre bane før jeg har kommet og fucka opp. (Jeg får helt noia når jeg ser at støv daler ned på meg O.o Jeg vil ikke være støvete, vel!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg