MrBjoern Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Tja, ikke mye. Vært våken i åtte timer nå. Spiser et eple, og spiller høy musikk for å vekke naboene. 8932063[/snapback] Hihi, spiller høymusikk jeg også. Men nå må man stikke. Frokost, jippi Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 bah, føles som om det er noe som sprenger inni brystet... har ikke trent på lenge, og trodde jeg var i like god form som før så gikk ganske hardt ut med en gang i en løype som starter med masse bratte oppoverbakker... har heller ikke sovet på 24 timer, kanskje ikke lurt å presse kroppen når den egentlig skulle ha hvilt... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Høres ut som du burde tatt det med ro. Drit i døgnrytmen, og hopp til køys nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er ikke L4r5 og Eplefe og sånn deeer? 8931444[/snapback] Nops, er bare meg her. 8931455[/snapback] Dårlige greier O.o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Da er det opp og vedtatt. Big One Restaurant er den jævligste pizzaen jeg har spist. Enda den sto over tida ble den halvrå (puddingaktig bunn), kjøttet hadde en svak metallisk smak og bunnen lukta også litt metall, sikkert pga. aluminiumsformen den skulle stekes i. Fysjameg. Maten vokste i munnen og jeg måtte faktisk konse for å greie å svelge driten. Og det værste av alt, den kosta 70 kr! Endret 24. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) selv om jeg egentlig ikke har lyst og trener ikke til vanlig er det litt nødvendig nå. resten av familien reiste på ferie på onsdag, men jeg og stefaren min ble igjen fordi vi heller ville være hjemme... ingen av oss er spesiellt glade i å lage mat, så har gått i pizza/pølser/baguetter og is siden onsdag, og vi skal overleve ca en og en halv uke til med kokken (mamma) på ferie må trene bort junkfooden norsken har tatt seg helt ferie, dårlig setningsoppbygning i hele posten tror jeg... Endret 24. juni 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ææh. HVOR kommer støv fra? >.< Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Oooh, trøtt nå. Men med to skiver loff og appelsinjuice blir det nok bra. Wohoo. Mister...kontroll..over..vitale...kroppsdeler... EDIT: Støv er vel bare masse partikler som samles, er det vel ikke? EDIT 2: Petter, broren til Leif var innom og gjorde jobben hans. Endret 24. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Bah, i dag brukte jeg en og en halv time på å stå opp (skulle opp 10:00 blank). I morra skal jeg opp 4. Tror det er best å ikke legge seg for så å døgne 17 timer på flyet og 4-5 timer hjemme hos familien Fuglestad i Minnesota før jeg kvelder igjen. *hamstre Red Bull* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Og hva i pokker skal du hos familien Fuglestad i Minnesota? Lenke til kommentar
binko Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vet ikke om Red Bull er den beste erstatninga for søvn...? Hvorfor kan du ikke sove på flyet da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser de bildene av deg i kjole her, blir du nok sendt rett i fengsel. Mwahaha. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 EDIT: Støv er vel bare masse partikler som samles, er det vel ikke? 8932185[/snapback] Joda, joda. Men sånn.. i LUFTA? Det detter jo ned overalt, tilsynelatende fra ingensteder O.o Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 selv om jeg egentlig ikke har lyst og trener ikke til vanlig er det litt nødvendig nå. resten av familien reiste på ferie på onsdag, men jeg og stefaren min ble igjen fordi vi heller ville være hjemme... ingen av oss er spesiellt glade i å lage mat, så har gått i pizza/pølser/baguetter og is siden onsdag, og vi skal overleve ca en og en halv uke til med kokken (mamma) på ferie må trene bort junkfooden norsken har tatt seg helt ferie, dårlig setningsoppbygning i hele posten tror jeg... 8932163[/snapback] Big One har tapt seg veldig. Big One classic var halvgod og relativt grei på pris. Men de nyere tileggene i Big One-serien er dyre og dårlige. Nei takk sier jeg bare. Noe av de bedre pizzaene jeg har smakt er de italienske. Spesielt La Mia sine nye pizzaer og Dr Oetker sine er ganske gode. Spesielt med ekstra kjøtt og litt ekstra ost på. Nam! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Bitex, de er visstnok slektninger. 3- eller 4-menninger av farfar Binko, fram til dags dato, har jeg fortsatt ikke klart å sovne på fly, selv med inntatte sovepiller. Har bare sitti der skikkelig død og ikke klart å sovne. Fly er de eneste stedene jeg ikke sover. Ellers har jeg jo sovna kjørende på scooter, springende i gymmen, gående på tur, hoppende gjennom skog og mark mens man løper fra en sint folkemengde som er forbanna fordi du sprengte ei and med kinaputter (de overreagerte, og det var ikke min feil at anda kom svømmende forbi i det putten gikk av), gående i oppoverbakke hjem fra fest, gående i oppoverbakke hjem fra butikken og veldig mange andre steder. edit: Ang. Big One, den nye, den med bare ost, er det som fra nå av har erstatta alt som har med pizza å gjøre hos meg. Den er rett og slett så herlig at du glemmer at det ikke er annet enn ost på den. Og det sier litt for jeg krever vanligvis litt av frossenpizza. Endret 24. juni 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den Snorre nevnte, Dr Oetker eller hvordan det skrives, er veldig god ellers funker tilogmed Grandiosa hvis man tar på ekstra kjøttdeig og ost selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dr. Oetker er herlig Grændis fungerer da alltid! God morgen, Rebecca Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den Snorre nevnte, Dr Oetker eller hvordan det skrives, er veldig god ellers funker tilogmed Grandiosa hvis man tar på ekstra kjøttdeig og ost selv. 8932278[/snapback] Grandiose fungerer det også om man tar på ekstra kjøttdeig og ost som du skriver. Grandiosa er forholdsvis billig også i forhold til mange andre pizzaer. God morgen, folkens. 8932285[/snapback] God morgen ja. Sovet godt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 God morgen, Rebecca Har du hatt en fin dag så langt, kjære deg? God morgen ja. Sovet godt? Sovet fortreffelig. I natt blir vel siste dagen jeg sover skikkelig godt på en uke, for nå er det snart Hovefestival. Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg