Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi feire sankt Hans forran pc'ene sammen på et 2-manns LAN?

8928473[/snapback]

Ja :D

Bare sitte der å slappe av, se på film, spille en runde med cs (hvis noen av oss føler for det) og ellers bare nerde i so som vanlig. Er ikke DET kos?

8928594[/snapback]

Ja, dere får gjøre det. :p Ta av kjøler på CPU og grille litt pølser. Ta en trivelig tur i Oblivion kanskje? :)

Lenke til kommentar

Snorre sniffer superlim :D

--

Da var man hjemme fra en tur til byen, bøker er handla inn til flyturen på 17 timer - Trondhjem - Minneapolis - woohoo, man har pakket klær og ting så smått og sitter og chiller med siste slurp av Urge på 3 ukers tid.

Tåpelige amerikanere som ikke selger Surge lenger :<

Lenke til kommentar

Truer du en allmektig moderator Bundy? Vennligst ikke tøff deg mot meg. Det ender bare stygt. :p Og tro meg. Jeg kommer ikke til å bli ditt største problem. *Humre* For ved min side har jeg en venn. En hårete tiger, ja livsfarlig kriger! So watch out!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Truer du en allmektig moderator Bundy? Vennligst ikke tøff deg mot meg. Det ender bare stygt. :p Og tro meg. Jeg kommer ikke til å bli ditt største problem. *Humre* For ved min side har jeg en venn. En hårete tiger, ja livsfarlig tiger! So watch out!

8928911[/snapback]

Aalton er ikke noen trussel, bare du stryker han under haka så purrer han som en pusekat!

Lenke til kommentar

Du bor på Geilo altså. Nei, Gol er vel litt langt borte. Og jeg vet ikke om noe fest på Geilo. ;) Men du må vel ikke gå på fest på lørdagen da?

Edit: Budny, jeg tenkte ikke på Aalton....

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...