Backspace_89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Beviser at Gud er den allmektige skaper ved hjelp av en banan :!: han mener at bananen er perfekt lagd i forhold til mennesket og mener derfor at Gud finns...beste argumentet jeg har hørt noen gang for å konvertere folk til kristendommen... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jaaaaa god ide. Eller så kan eg selle det videre og finansiere begynnelsen på Lakseoppdrett tycoon...Kanskje ikke. 8928281[/snapback] Mye bedre at du besøker meg Finnes sikkert andre måter å finansiere utviklingen av Lakseoppdrett Tycoon på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Beviser at Gud er den allmektige skaper ved hjelp av en banan :!: han mener at bananen er perfekt lagd i forhold til mennesket og mener derfor at Gud finns...beste argumentet jeg har hørt noen gang for å konvertere folk til kristendommen... 8928320[/snapback] Hahahahaha! Det MÅ være dagens! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Beviser at Gud er den allmektige skaper ved hjelp av en banan :!: han mener at bananen er perfekt lagd i forhold til mennesket og mener derfor at Gud finns...beste argumentet jeg har hørt noen gang for å konvertere folk til kristendommen... 8928320[/snapback] Jeg har blitt kristen! Det DER beviser Guds eksistens. Alt ble lagt fram så enkelt. Hele mitt liv så har jeg tvilet, faktisk benektet Guds eksistens. Jeg var en ateist! Jeg syndet! Jeg nøt alkohol og hadde skitne tanker om det kvinnelige kjønn. Jeg begjeret dem! Hver gang noen skulle bevise eksistensen om Herren, fant jeg smutthull. Djevelen programerte hjernen min til å benekte det de som følger Guds vei sa. Men nå, nå har jeg endelig forstått det. Det ble lagt frem som et klart syn foran meg. Bananen beviser Gud! HALLELUJA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jaaaaa god ide. Eller så kan eg selle det videre og finansiere begynnelsen på Lakseoppdrett tycoon...Kanskje ikke. 8928281[/snapback] Mye bedre at du besøker meg Finnes sikkert andre måter å finansiere utviklingen av Lakseoppdrett Tycoon på 8928363[/snapback] Skal vi feire sankt Hans forran pc'ene sammen på et 2-manns LAN? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en flue med seriøse problemer i stuen. Tror den går på speed. Den har flydd rundt i denne delen av stuen nå i en time. Den flyr perioder på fem minutter før den setter seg ned på persienen, viler i fem sekunder og starter igjen. Den flyr noe ustødig også. Altandøren står åpen, så den har fri vei ut i det fri. Hva i all verden er det med den fluen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Beviser at Gud er den allmektige skaper ved hjelp av en banan :!: han mener at bananen er perfekt lagd i forhold til mennesket og mener derfor at Gud finns...beste argumentet jeg har hørt noen gang for å konvertere folk til kristendommen... 8928320[/snapback] Det beste er kanskje det at bananene vi spiser, har blitt avlet frem. Vill banan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en flue med seriøse problemer i stuen. Tror den går på speed. Den har flydd rundt i denne delen av stuen nå i en time. Den flyr perioder på fem minutter før den setter seg ned på persienen, viler i fem sekunder og starter igjen. Den flyr noe ustødig også. Altandøren står åpen, så den har fri vei ut i det fri. Hva i all verden er det med den fluen. 8928507[/snapback] Kanskje du burde pakke bort speeden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en flue med seriøse problemer i stuen. Tror den går på speed. Den har flydd rundt i denne delen av stuen nå i en time. Den flyr perioder på fem minutter før den setter seg ned på persienen, viler i fem sekunder og starter igjen. Den flyr noe ustødig også. Altandøren står åpen, så den har fri vei ut i det fri. Hva i all verden er det med den fluen. 8928507[/snapback] Hahaha! I lol'ed! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nå har den plutselig forsvunnet, kanskje like greit. Kanskje den ble utmattet og døde. Hvem vet? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Et av verdens mysterium! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 *irritert* får ikke tak i noen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Skal vi feire sankt Hans forran pc'ene sammen på et 2-manns LAN? 8928473[/snapback] Ja Bare sitte der å slappe av, se på film, spille en runde med cs (hvis noen av oss føler for det) og ellers bare nerde i so som vanlig. Er ikke DET kos? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kompisen min tar ikke telefonen, venninna mi svarer ikke på mld, L4r5 har skrudd av tlf sin og har ikke nr til noen andre som skal komme idag. Tror jeg blir ditcha Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kompisen min tar ikke telefonen, venninna mi svarer ikke på mld, L4r5 har skrudd av tlf sin og har ikke nr til noen andre som skal komme idag. Tror jeg blir ditcha 8928611[/snapback] Nåååååååh. Trøste mushi kjempe masse... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nåååååååh. Trøste mushi kjempe masse... 8928632[/snapback] takk. Får nesten sammenbrudd her borte b-real kommer. Han er snill. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kompisen min tar ikke telefonen, venninna mi svarer ikke på mld, L4r5 har skrudd av tlf sin og har ikke nr til noen andre som skal komme idag. Tror jeg blir ditcha 8928611[/snapback] Du kan jo ringe meg, så trenger du ikke å føle deg helt alene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Fra før jeg så deg i hvert fall. Har du sett meg nå? 8928318[/snapback] I RPP vel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Er ikke alene. Har jo samboeren her. Blir bare så stressa av at folk ikke sier ifra, eller ihvertfall gir fra seg et pip. Hadde de planene idag, skulle lage hjemmelaget bugder til en kompis og drikke litt øl og høre på danzig før folk kom. Men jeg får jo ikke tak i noen og har helt mista matlysta. æsj. EDIT: kattepiss lukter det også. Nå må jeg finne ut hvor det er. Endret 23. juni 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg