Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da har jeg fått litt tid å vurdere saken og lar være åpen med en prøveperiode, ved det minste brudd blir tråden låst og lukket for en stund. Da snakker vi mer enn bare en helg. :)

 

Og ikke kom med poster om "Ja, So er åpnet igjen" o.l :) Dette vil håndteres som et brudd på reglene og tråden stenges på lik linje med andre brudd.

 

Ikke kommenter denne posten eller avgjørelser som er blitt tatt.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hva de har gjort i dag, i alfabetisk rekkefølge? :ermm:

 

Neida, vi får vel skjerpe oss litt. Mrbjoern vurderer å legge seg snart, men han burde få rydda ferdig rommet før han får besøk i mårra. Skal mrbjoern rydde nå, eller legge seg, for så å satse på at han ikke får besøk før han har ryddet ferdig i morgen?

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg hva de har gjort i dag, i alfabetisk rekkefølge? :ermm:

 

Neida, vi får vel skjerpe oss litt. Mrbjoern vurderer å legge seg snart, men han burde få rydda ferdig rommet før han får besøk i mårra. Skal mrbjoern rydde nå, eller legge seg, for så å satse på at han ikke får besøk før han har ryddet ferdig i morgen?

8924962[/snapback]

edge synes at mrbjoern bør rydde litt nå og litt i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Skjer det noe spesielt i helgen da?

8924953[/snapback]

Skulle ønske jeg kunne feiret sangthans. Jeg skal jobbe fra 06.30 til ~22 i morra, så det var den feiringa :---(

 

Ligger i senga og synes synd på meg selv. Skal opp om 3,5 timer. Det eneste positive med denne dagen er at jeg antagelig har funnet SCSI-disker å kjøpe til serveren min. yeye. nok klaging fra meg. Skjer a SO?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...