Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Høres fristende ut med show, men jeg tror jeg står over og heller venter til jeg møter de selv en gang i løpet av fremtiden. Hvis jeg har noen da.

8923510[/snapback]

Always look on the briiiight siiiide of life! Moren din sender inn vitnemålet ditt, og alt ordner seg. :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamman min drar med meg til USA og blir like lenge borte som jeg.

Kanskje jeg kan få en nabo til å gå gjennom posten og gjøre det? :ph34r:

8923594[/snapback]

Eller en onkel/tante(venn/venninne/oldefar/lærer som forguder deg e.l.
Lenke til kommentar
du glemte og lukke parantesen din :)

edit: drepte quoten :cry:

8923630[/snapback]

Haha, og du feilet en enkel quoting. :tease:

btw: Jeg glemte ikke å lukke den, jeg bare bommet og traff 7 når jeg skulle treffe 8. Å glemme og lukke en parentes er en språklig feil. Språklige feil liker jeg ikke, de er dumme. En tastefeil kan jeg leve med.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
du glemte og lukke parantesen din :)

edit: drepte quoten :cry:

8923630[/snapback]

Haha, og du feilet en enkel quoting. :tease:

btw: Jeg glemte ikke å lukke den, jeg bare bommet og traff 7 når jeg skulle treffe 8. Å glemme å lukke en parentes er en språklig feil. Språklige feil liker jeg ikke, de er dumme. En tastefeil kan jeg leve med.

8923650[/snapback]

var det ikke 9 du skulle treffe ( ) ) ?

Lenke til kommentar
btw: Jeg glemte ikke å lukke den, jeg bare bommet og traff 7 når jeg skulle treffe 8. Å glemme å lukke en parentes er en språklig feil. Språklige feil liker jeg ikke, de er dumme. En tastefeil kan jeg leve med.

8923650[/snapback]

Når du ikke klarer og treffe riktig tast på tastaturet som du er ganske kjent med, hvordan klarer du deg i senga?

Lenke til kommentar
var det ikke 9 du skulle treffe ( ) ) ?

8923658[/snapback]

Nei, hvor skulle jeg hatt en ) ?

Det var en ( som skulle vært en / smarting.

edit: espen: Du gav meg jo aids, så det burde du du jo huske.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Ok, wtf, får plutselig melding av en venn om at de har gått inn på rommet mitt og satt seg mens jeg sitter barnevakt hos naboen. Der hadde de tenkt til å sitte til jeg er ferdig, dvs. en time til. Hva faen er det for noe? Nå ble jeg skikkelig pissed...

Gidd bare tramp inn på rommet mitt, sett på musikk og føl dere som hjemme UTEN å spørre meg liksom :hm: .

Endret av MartiniusV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...