Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker at jenter røyker, fordi mange gutter liker ikke at jenter røyker å siden jeg røyker selv så har jeg ikke noe imot at de røyker. Derfor siden det er mange som har noe imot at de røyker så blir det mere på meg :D

8919577[/snapback]

Jeg kommer opp til deg og tar en røyk så kan vi diskutere hvordan det er å være IT lærling :D

Lenke til kommentar
Jeg kommer opp til deg og tar en røyk så kan vi diskutere hvordan det er å være IT lærling :D

It's a date, jeg spanderer mat på deg i kantina vår ;)

Hvor er du lærling forresten?

edit: var det en bank? :hmm:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
QFT!

Det står for..?

8919668[/snapback]

Dette:

• "QFT", internet slang meaning "quoted for truth". This term applies on forums and posting boards where users can edit their posts, thus the QFT holds the poster to their original statement. It is also used to express agreement with a previous poster's statement and validate its veracity. ** One variation is "quoted for truthiness," an allusion to the word coined by Stephen Colbert.

• "Quite fucking true" is a bastardisation of the "quoted for truth" definition.

Lenke til kommentar

It's a date, jeg spanderer mat på deg i kantina vår ;)

Hvor er du lærling forresten?

edit: var det en bank? :hmm:

8919687[/snapback]

Nei jeg er IT lærling på en avis i Arendal :p

Du er på ekornes, sant?

Lenke til kommentar
Ulempen med røyking er at når du er på fylla og personen du kysser har røyka, og nettopp spydd og har pierca tunga si, så blir det en jævlig smak av røyka metallisk spy :(

8919651[/snapback]

wanna make out?

8919738[/snapback]

Get your ass over here! :drewl:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...