Ustedalen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg hater sure kunder. Jeg er helt ny på å sitte i kassa i butikken, og klarte selvsagt å slå inn feil. Jeg måtte vente på en returnøkkel, og da ble selvsagt kunden så utrolig sur at han sa "Jeg går jeg", mens han stormet ut døren og forbanna butikken og meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg hater sure kunder. Jeg er helt ny på å sitte i kassa i butikken, og klarte selvsagt å slå inn feil. Jeg måtte vente på en returnøkkel, og da ble selvsagt kunden så utrolig sur at han sa "Jeg går jeg", mens han stormet ut døren og forbanna butikken og meg. 8915542[/snapback] Hahahaha! De er vant til det hos oss, så de venter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 stengt deg inne i flere kjølerom? 8915527[/snapback] Hihi, nai. Men i dag hadde det sikkert bare vært kos. AC sa poff, ga fra seg litt røyk og døde på morran i dag. Dødlig varmt inni butikken hele forbanna dagen >.< Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hahahaha! De er vant til det hos oss, så de venter 8915549[/snapback] Alltid artig de første dagene på som kasseopperatør. Sur mann! Jaja, jeg håper han blir gladere med tiden som går. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hihi, nai. Men i dag hadde det sikkert bare vært kos. AC sa poff, ga fra seg litt røyk og døde på morran i dag. Dødlig varmt inni butikken hele forbanna dagen >.< 8915551[/snapback] huff da... ikke greit det... var det såpass att laden smelta? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hahahaha! De er vant til det hos oss, så de venter 8915549[/snapback] Alltid artig de første dagene på som kasseopperatør. Sur mann! Jaja, jeg håper han blir gladere med tiden som går. 8915560[/snapback] Du roter alltid på starten, så du må bare holde deg rolig. Hadde en en gang som klikka fordi en gammel dame var treig foran, så han gikk ut av køen og i en annen kasse og bannet masse. Rett etter han tok varene var hun ferdig.. Han sto i tillegg minst 5 min i den andre køen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg hater sure kunder. Jeg er helt ny på å sitte i kassa i butikken, og klarte selvsagt å slå inn feil. Jeg måtte vente på en returnøkkel, og da ble selvsagt kunden så utrolig sur at han sa "Jeg går jeg", mens han stormet ut døren og forbanna butikken og meg. 8915542[/snapback] Jeg kjenner til det jeg og. Vi har slike sjefsnøkler som må dras for at man skal kunne endre på en tidligere vare. Så dette er noe problematisk spesielt om man gjør mye feil. Noe man gjerne gjør i begynnelsen. Nå gjør jeg ikke så ofte feil lenger, til tross for alt stresset. Men skal ta å søke meg over på gulvet nå. Tror det blir kjekkere. Edit: Guitar Hero II - Woman -Wolfmother er svært vanskelig på hard. Sangen (Woman) er jo dritkul, en av mine favorittlåter. Men de har gjort den steike vanskelig. Endret 21. juni 2007 av Snorre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er ofte mer stress på gulvet enn du tror Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er ofte mer stress på gulvet enn du tror 8915585[/snapback] Det får være så. Jeg liker det faktum at det er "vanskelig" å gjøre noe feil på gulvet. Altså, du får ikke pes på samme måten om du gjør noe feil, og jeg tror det er litt vanskligere å gjøre ting feil. I kassen har man kundene stående og mase på deg samtidig som du prøver å rette opp feilen. Dessuten er ikke tempoet bestemt av kunden, men i større grad av deg. Man kan ta seg et halvt minutts pustepause når man vil på en måte. Dessuten prøver jeg å slanke meg litt (gå ned i vekt altså). Og mer tungt arbeid er bare kos. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Seff er det det. Skulle gjerne vært på gulvet selv jeg, for tiden går veldig mye fortere. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 så en farlig forbikjøring idag i en rundkjøring(patetisk), begge skulle til venstre og det endte med at den som ble forbikjørt måtte bråbremse midt i rundkjøringen. hmm trygt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bra at noen ringte meg nå og hørte om jeg kunne spille i brylluppet deres. OMG, ja jeg stiller opp og spiller SuperMario theme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) "Det er tid for utslaging" Irriterer meg over mannen hver gang jeg ser på pokerfjes. 8915499[/snapback] "Da spiller vi pokor fjes" Endret 21. juni 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "Det er tid for utslaging" Irriterer meg over mannen hver gang jeg ser på pokerfjes. 8915499[/snapback] "Da spiller vi pokor fjes" 8915695[/snapback] Har noen fått med seg bevegelsen han gjør hver gang han kaller de fram? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan det ikke skje noe her, eller må jeg spille RL for å få sosial omgang? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har noen fått med seg bevegelsen han gjør hver gang han kaller de fram? 8915843[/snapback] Har merket det! Vittig :!: Nå begynner 24! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan det ikke skje noe her, eller må jeg spille RL for å få sosial omgang? 8915972[/snapback] rl? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 rl? Real Life, leste om det på wikipedia en gang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm, har sittet på rattet til en sykkel i driiiiiitlange bakker i dag, har faen meg vondt i skuldrene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg