Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her kun i påvente til min nye maskin lander på posten. Dette skjer i beynnelsen av juli. Dere skjønner dermed at jeg kommer til å bli sittende her en god stund. Når det er sagt skal det sies at dette kanskje ikke er det verste stedet å slå ihjel litt tid.

8915141[/snapback]

Snorre, Hva ble det til med den maskinen din egentlig? Skulle du ha den eSata disken og hele den pakka? :)

8915174[/snapback]

Jau, ble nok full pakke ;)

Lenke til kommentar
Vet dere hva som er kjedelig? Når du har brukt flere minutter å bygge en maskin av gamle deler og du ikke har et sted å sette den :(

8915349[/snapback]

Er det verre enn dette:

Du har brukt 1-3 timer på å modde en strømforsyning til å ha under senga. Så greier du å ødelegge slik at det blir kortslutning på sterkstrømsdelen på kretskortet slik at det smeller inni og sikringen går hver gang du du kobler strømforsyningen til veggutaket. Det var den strømforsyningen! :wallbash:

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Er det verre enn dette:

Du har brukt 1-3 timer på å modde en strømforsyning til å ha under senga. Så greier du å ødelegge slik at det blir kortslutning på sterkstrømsdelen på kretskortet slik at det smeller inni og sikringen går hver gang du du kobler strømforsyningen til veggutaket. Det var den strømforsyningen! :wallbash:

Nja, kanskje, jeg har fortsatt en skjerm og tastatur som jeg må plassere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...