Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje ikke lugget med de mest kjente forumbabsene. Men jeg har klart store ting i mitt virkelige liv, uten at jeg skal komme inn på det.

Om jeg ville hatt en forumbabe hadde jeg fått en forumbabe. :p

8915002[/snapback]

jeg har kysset samtlige forum Idaer, og tilbrakt natten med 2 av de *stolt*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er da ikke noe å være stolt av å være forumtøs/forumhore.  :roll:

8915026[/snapback]

for det meste bare tøs...

@solid: når? hvor?

edit: må nesten forklare att det kun har vært soving da... Ida overnattet hos meg etter treffet, og jeg og Nyhus sov hos Ida for noen uker sia...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Er det noen som skjønner hva de sier på The Godfather? Hører ingenting jeg.. oO'EDIT: Jeg skjønte ingenting, og nå sitter jeg og ler :!:

8915058[/snapback]

N00B! :p

Neida, det skal være fullt mulig å høre hva de sier. Gudfaren sjøl har en litt mumlende stemme da.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her kun i påvente til min nye maskin lander på posten. Dette skjer i beynnelsen av juli. Dere skjønner dermed at jeg kommer til å bli sittende her en god stund. Når det er sagt skal det sies at dette kanskje ikke er det verste stedet å slå ihjel litt tid.

Lenke til kommentar
Jeg sitter her kun i påvente til min nye maskin lander på posten. Dette skjer i beynnelsen av juli. Dere skjønner dermed at jeg kommer til å bli sittende her en god stund. Når det er sagt skal det sies at dette kanskje ikke er det verste stedet å slå ihjel litt tid.

8915141[/snapback]

Snorre, Hva ble det til med den maskinen din egentlig? Skulle du ha den eSata disken og hele den pakka? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...