Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Men, er det sånn her, at de fleste bor i samme by/strøk? :p, jeg har hvertfall forstått det sånn :)

8914430[/snapback]

L4r5 er fra langesund (litt oppafor porsgrunn), deamon fra sandefjord og eplefe fra bergen. alle skal ned til meg på lørrdag (tønsberg) for å bli dritings. så skal vi nakenbade på stranda :fun:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok :wee:

Men, er det sånn her, at de fleste bor i samme by/strøk? :p, jeg har hvertfall forstått det sånn :)

8914430[/snapback]

Skal vi se... de som skal være med bor i Skien, Langesund, Bergen, Tønsberg og Sandefjord. Nei egentlig ikke så mange fra samme strøk :p

Lenke til kommentar
L4r5 er fra langesund (litt oppafor porsgrunn), deamon fra sandefjord og eplefe fra bergen. alle skal ned til med på lørrdag (tønsberg) for å bli dritings. så skal vi nakenbade på stranda :fun:

8914451[/snapback]

Det der hørtes kjempekos ut :D

Lenke til kommentar
Ehm..

Vel, du er forlovet med din ex. Økonomien er helt ok, du har mange drømmer fortsatt. Men ting ser mer lysere ut enn nå. Mer kan jeg ikke si, ettersom jeg vet lite om deg.

Er jeg god?

8914487[/snapback]

:)

Forlovet blir jeg nok aldri, siden jeg mener at forlovelse tilsier at en skal gifte seg om et år, noe jeg aldri kommer til å gjøre. Nå har vi ringer på per i dag da, er et annet ord for det. Så vet ikke om du skal få helt rett i den.

Økonomien vil nok være ok ja, siden jeg er en gnitpung av dimensjoner så lenge det ikke er snakk om artige ting som cd'er, pc-ting eller tv.

Kan vel ikke se lysere ut enn hva det gjør nå, men takk for en oppmuntrende framtidssyning. ;)

Lenke til kommentar

Hjelper deg og fylle 16 om ca 5 måneder? :innocent:

8914537[/snapback]

Du kan komme hvis du vil og hvis du er någenlunde pratsom. :cool: Kjenner ingen irl og er kjedelig hvis noen kommer som bare sitter for segselv i et hjørne. Men nå må jeg dra og hente typen på komplett, så du får skrive en pm hvis du har lyst. Er ringshaug og lørdag.

Lenke til kommentar
:)

Forlovet blir jeg nok aldri, siden jeg mener at forlovelse tilsier at en skal gifte seg om et år, noe jeg aldri kommer til å gjøre. Nå har vi ringer på per i dag da, er et annet ord for det. Så vet ikke om du skal få helt rett i den.

Jeg får for den :cool:

Økonomien vil nok være ok ja, siden jeg er en gnitpung av dimensjoner så lenge det ikke er snakk om artige ting som cd'er, pc-ting eller tv.

Kan vel ikke se lysere ut enn hva det gjør nå, men takk for en oppmuntrende framtidssyning. ;)

Det KAN se lysere ut, hvem er den klarsynte her?

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...