Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror egentlig problemet ligger mye med lærerne også. Greit nok at du har ansvar for egen lærling men mange av lærerene jeg har hatt var helt grusomme og hadde aldri peiling på hva de snakket om

8913515[/snapback]

Norske skoler er nedprioriterte og rævpult av staten (ja...uavhengig av hvem som har sittet med makta de siste årene) og ikke blitt prioritert. Det er her vi bygger framtida vår og så skjer det bare nedskjæringer og gamle og utdaterte lærer som ikke burde ha vært lærer i det hele tatt. Er mye skrekkeksempler på det rundt på de norske skolene dessverre.
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på pannekaker. Tror jeg skal lage det til middag i dag. Men vet ikke om jeg skal ta vanlige eller langpannekake med bacon :hmm:

8913633[/snapback]

Vanlige. :wee:

Jeg syntes i hvert fall det. Langpannekake er ikke det du sa det var, i følge meg selv.

Lenke til kommentar
Med bacon?  :D

8913661[/snapback]

Har du aldri smakt det? Det er godt... Litt uvant første gangen man smaker det. Ca. samme oppskrift som vanlige pannekaker bare ikke like mye sukker og så heller du røra i en langpanne og legger baconbiter oppi. Skikkelig nam

Hey...var det ikke du som skulle lage middag tel mæ? *skulepå*

8913669[/snapback]

Jo jeg lovet vel det... men det får bli en annen dag.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Med bacon?  :D

8913661[/snapback]

Har du aldri smakt det? Det er godt... Litt uvant første gangen man smaker det. Ca. samme oppskrift som vanlige pannekaker bare ikke like mye sukker og så heller du røra i en langpanne og legger baconbiter oppi. Skikkelig nam

8913674[/snapback]

Høres godt ut ihvertfall, men har aldri smakt det :)

Lenke til kommentar

meg og Lars skal printe opp pedobear-klistremerker, der Pedobear smiler, så står det ved siden av "Pedobear approves", så skal vi gå i barneklesbutikker og klistre det på miniskjørt til seksåringer og topper med utrigning og tangaer og sånn ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...