Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er faktisk noe som irriterer meg litt. Det at jeg ikke greier å være skikkelig sur på noen.

Eller familie og søsken greier jeg å være sur på, men veldig kortvarig.

Og det å krangle liker jeg ikke i det hele tatt, hvertfall ikke venner, prøver bare å komme meg så foort ut at det som mulig. Uff, hater det virkelig.

Lenke til kommentar
Men det er faktisk noe som irriterer meg litt. Det at jeg ikke greier å være skikkelig sur på noen.

Og det å krangle liker jeg ikke i det hele tatt, hvertfall ikke venner, prøver bare å komme meg så foort ut at det som mulig. Uff, hater det virkelig.

7516587[/snapback]

Det er vel en ganske fin egenskap spør du meg men. :).

Lenke til kommentar

7516587[/snapback]

Du har sikkert aldri opplevd tilfredsstillelsen ved å vinne en god krangel. :p Man kan jo ikke bare løpe unna konfrontasjoner.

Jeg har en venn som ikke greide å være sur på noen andre enn lillebroren sin før han var 18. Da klarte jeg å gjøre ham skikkelig forbannet, til og med uten å mene det. Etter det har han vært mer 'normal', men han er fortsatt ingen kranglefant. Heldigvis :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Da var man hjemme fra fotball-cup. Røyk ut i semi-finalen :(

7516121[/snapback]

Hvordan røyk dere ut?

Vi har ryket ut ved å tape på myntkast. :(

7516147[/snapback]

Vi tapte kampen 2-1. Ufortjent. :mad: Vi hadde kampen hele tiden, men så scorte de andre når det var et par sekunder igjen, surt.

Endret av -Shaq-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...