Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor mye man investerer i en klokke sier mye om personligheten. 2000 for en bluetoothklokke sier ganske klart "hello i is nerd". 8912192[/snapback] Ingenting galt med å være nerd vel Klokken ser jo bra ut også. Den har jo nytteverdi for en som sitter i møter o.l. Kan bare avise telefonsamtaler eller bestemme seg for å svare til en "viktig" telefon. Godt redskap. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes klokka så genial ut. I want it! So bad. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mabye? Aw, du vet det er lite kaffe på kanna når hellingsvinkelen er 120 grader. *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Uff. Klokker. Gir deg skille om du sovner med dem i sola og er generelt sett ubrukelige. Jeg fikk ei klokke og brukte den bare for å glede giveren Ikke noe galt med den, fin og alt, men jeg er bare ikke klokkepersonen. Jeg har mobil. Klokka der går 7 minutt for sent. Jeg er fornøyd Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg synes klokka så genial ut. I want it! So bad. 8912261[/snapback] Bestill da vel.. det gjorde jeg Hellingsvinkel ja.. *tenke matte* Tatt utgangspunkt i en moccamaster, er det da ca 0,12 dl? Endret 21. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Im a whore for gadgets.. 8912235[/snapback] I'll bet you're a whore for just about anything Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Steffy er bare sjalu. 8912278[/snapback] Jeg skulle gjerne ønske at klokken min hadde noen funksjoner. Den var bare dyr og blank, uten at den faktisk gjør noe =D Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Woho! Pizzaen er satt i ovnen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor mye man investerer i en klokke sier mye om personligheten. 2000 for en bluetoothklokke sier ganske klart "hello i is nerd". 8912192[/snapback] Ingenting galt med å være nerd vel 8912245[/snapback] Kan du peke ut hvor i innlegget hans han påstår det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ammagad, en venninne av en venninne har fått 6 valper i dag. Og i går fikk venninnen min 4 stykker. Og hvis terminen stemmer fra første parring så har tre hunder til termin i dag. Og da blir det mere valper. Jeg dør litt. Jeg vil og ha valp. Er et bullekull som skal ankomme i dag. (Sorry mushi, ingen hvite, dessverre) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Woho! Pizzaen er satt i ovnen! 8912356[/snapback] å, det frista skikkelig nå. Men jeg har lasagne fra i går da Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Cannibal Corpse - Scattered Remains, Splattered Brains lyrics Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prepare to witness a place of goreOf legal dissection and blood on the floor Carved up corpses, in the corner Sliced up by a psychotic coroner Slice, dice, chop them haphazardly Like laboratory mice, splatter brain matter Pound on the skull until it shatters Hack, slice, chop, carve, rip and tear Carving up your eyeballs, watch them sit and stare Tear, rip, slice, carve, chop, hack Toss them into a sack Tags on bare feet, means a real treat, to the butcher of human meat Slice the throat from ear to ear, gallons of blood do appear Veins exposed, torn from bodies, the most interesting of hobbies To get paid for such a task is more than any man could ask Prepare to witness a place of gore Of legal disection and blood on the floor Carved up corpses, in the corner Sliced up by a psychotic coroner Slice, dice, chop them haphazardly Like laboratory mice, splatter brain matter Pound on the skull until it shatters Hack, slice, chop, carve, rip and tear Carving up your eyeballs, watch them sit and stare Tear, rip, slice, carve, chop, hack Toss them into a sack Ripping, tearing your skin turning red Vile surgeon, knife cutting in Evil doctor death drove him insane Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Woho! Pizzaen er satt i ovnen! 8912356[/snapback] å, det frista skikkelig nå. Men jeg har lasagne fra i går da 8912379[/snapback] Deilig med pizza ihvertfall Men Lasagne topper nok det ihvertfall Skal kose meg litt ekstra får deg da Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan du peke ut hvor i innlegget hans han påstår det? 8912366[/snapback] Han påpeker ganske klart at det ikke er sosialt akseptert å være nerd som igjen vil si at det er galt å være nerd. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bestill da vel.. det gjorde jeg Hellingsvinkel ja.. *tenke matte* Tatt utgangspunkt i en moccamaster, er det da ca 0,12 dl? 8912328[/snapback] Tjæ, jo, ca noe slikt. ±. Bare å regne noen integraler så får vi det bestemt med 1000% nøyaktighet. mmmm jeg vil ha mer penger. Har jaffall kjøpt meg ny mobil da (k610i) som er kompatibel med klokka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er det noen her inne som tenner på ananaser? I såfall se helsedelen av forumet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bruker ikke klokke Thats cuz its always... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Buttseckz timez! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kjøpe deg en sånn klokke da. Den var meget fancy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er det noen her inne som tenner på ananaser? I såfall se helsedelen av forumet 8912432[/snapback] Nå må jeg jo se etter når du sier det på den måten. Teit, nå blir man jo nyskjerrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg