Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har vi sagt om å diskutere antall poster og hvilken post vi er på? Nei, dere trenger ikke svare. Dere vet det veldig godt, og kan derfor SLUTTE å mase om det.

7371097[/snapback]

Hvorfor skriver du rødt? Det er vanskeligere å se da.

7371121[/snapback]

Fordi folk er JÆVLIG flinke til å ignorere den type innlegg. Derfor er det postet i rødt.
Lenke til kommentar

Det virker som kunnskap skremmer deg.

7371105[/snapback]

Skremmer meg ikke, men orker ikke gå rundt å huske hvem som er på 1000 lappen..

7371137[/snapback]

Aha! Så kunnskap bare svir litt?

7371172[/snapback]

Seriøst, det er bare slitsomt å se hvem som er på tusen-lappen, femti-lappen whatever... Behøver ikke å være dum fordet.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
:dremel:

Jeg liker å snakke om sedlene etter etternavn, bortsett fra høvdingen, han liker jeg å være på fornavn med.

7371147[/snapback]

Derfor jeg liker deg.

7371195[/snapback]

Du liker meg? Også har jeg helt glemt å gratulere deg med dagen og alt mulig :(

Håper du er i stand til å tilgi meg, samt fortsatt være en nøkkelperson i gjentatte mislykkede forsøk på å teipe den skremmende lettvekte Dahl til påska.

Lenke til kommentar
Du liker meg? Også har jeg helt glemt å gratulere deg med dagen og alt mulig  :(

Håper du er i stand til å tilgi meg, samt fortsatt være en nøkkelperson i gjentatte mislykkede forsøk på å teipe den skremmende lettvekte Dahl til påska.

7371210[/snapback]

Du er selvsagt tilgitt, da dagen ikke er over. Det er verre med de som ikke har sagt det om 5 timer.

TG07 blir intenst.

Lenke til kommentar

Driver dere og diskuterer den tusenlappen ennå? :dontgetit: Jeg har jo rukket å spise middag i mellomtiden!

Fått meg ny avatar, lol

7371137[/snapback]

WTF!

Du kan ikke gjøre det! Bytt tilbake umiddelbart. Du er ikke bundy lengre, du er en helt vanlig bruker med en stygg avatar.

7371166[/snapback]

Enig! Hør på majoriteten og bytt tilbake omgående!

Lenke til kommentar
Du liker meg? Også har jeg helt glemt å gratulere deg med dagen og alt mulig  :(

7371210[/snapback]

Du er selvsagt tilgitt, da dagen ikke er over. Det er verre med de som ikke har sagt det om 5 timer.

TG07 blir intenst.

7371223[/snapback]

Vi må bare huske å ta med en rull gaffateip hver, følte meg så slem når jeg stjal :(

Lenke til kommentar
TG07 blir intenst.

7371223[/snapback]

Aha?

Vedder på Tomat-ulf googler som en gal etter navnet på folka på sedlene..

4 minutter har gått, eid much? ^^

7371216[/snapback]

Haha, faen meg gått lang tid og vett.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...