Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Laptopen min (Må hennes navn være hellig) er blitt sykere 8907653[/snapback] Skal jeg hente henne så hun får en verdig død? 8907665[/snapback] Pell deg vekk L4r5, du kommer bare til og slenge den i bakken så den får en kort og brutal død... Gi den heller til meg, jeg skal sørge for at den treffer likesinnede på sine siste dager... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Laptopen min 8907662[/snapback] gi henne en dags hvile, så går det så bra atte Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Den er fortsatt brukbar, men skjermen har blitt så løs at det nesten ikke er noe å gjøre med det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eple: Ikke bare jeg som fikk visse ideer om hva L4r5 ville gjøre med den nei. xD 8907678[/snapback] Det er Lars det er snakk om, da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Laptopen min 8907662[/snapback] gi henne en dags hvile, så går det så bra atte 8907707[/snapback] Da blir a jo bare deprimert pga lite bruk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er Lars det er snakk om, da.8907713[/snapback] Er jo akkurat det det er. Sirslask: Erra løs harru brukta for hardt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sirslask: Erra løs harru brukta for hardt. Nei, vi bare kosa litt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da blir a jo bare deprimert pga lite bruk 8907722[/snapback] som ett kvinnfolk jo... enten vondt i hodet, eller så er det for lite oppmerksomhet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 som ett kvinnfolk jo... enten vondt i hodet, eller så er det for lite oppmerksomhet 8907817[/snapback] Du kan ikke bare gi dem oppmerksomhet når du er kåt skjønner du. Der er vanskelige sånn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sitter ne' på berget og ser utover haveten solskinnsdag i ferien min i sommer skal jeg surfe stå på vannski og bade ja denne ferien tror jeg blir fin Forbi meg suser Andersen i sin kabincruiser med alle sine venner ombord det kryr av jenter der i gjennomsiktige bluser som Andersen ble kjent med i fjor Jeg titter på jenter jeg har solbriller på så ingen riktig ser hvor jeg ser den peneste av jentene tar av seg sin BH og snur seg i mot meg og sier Du si meg Har du det bra jo takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve si meg kan du ikke se det og blir du med og lyser etter krabber for krabber er det beste jeg vet Vi reiser ut i båten min en hvit dromedille hun sier hun er glad at jeg spurte vi finner oss en holme det er fredelig og stille jeg sier jeg er glad at jeg turte Så sitter vi og koser oss til solen går ned og månen atter titter frem vi lyser etter krabber helt til klokka blir fire fornøyde vi vender hjem hun sier Takk for i dag jeg har hatt det så bra det har vært så gøy å være sammen med deg kjære jeg gleder meg til midda' klokka to i morra vi har hatt det så fint kanskje er det mer i gjære jeg dekker på med lys og røde roser og åpner en veuve cliquot Nå har jeg det bra og takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve selv om stolbena er skjeve jeg dekker på med lys og røde roser og venter på at hun skal ringe p Ahh Dessverre er det meldt regn ut uke Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du kan ikke bare gi dem oppmerksomhet når du er kåt skjønner du. Der er vanskelige sånn. 8907829[/snapback] typisk... jeg gir opp... tror jeg rett og slett blir homo... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan dessverre ikke tenke meg at det blir det samme. Ellers hadde jeg vurdert det jeg også. Ville du dessuten hatt en en kjæreste som bare ga deg oppmerksomhet når han ville putte tissemannen sin i munnen/ræva di? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan dessverre ikke tenke meg at det blir det samme. Ellers hadde jeg vurdert det jeg også. Ville du dessuten hatt en en kjæreste som bare ga deg oppmerksomhet når han ville putte tissemannen sin i munnen/ræva di? 8907874[/snapback] når du sier det på den måten.... så tror jeg jeg holder meg til Ida Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 når du sier det på den måten.... så tror jeg jeg holder meg til Ida 8907885[/snapback] Godt valg. Husk å ikke bare gi henne oppmerksomhet hver gang du vil putte noe i kroppsåpningene hennes da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 *søker attention* Jeg har funnet ut hva jeg ønsker meg av mamma og pappa til bursdag, siden de ville gi med noe annet enn penger. De er akkurat det jeg trenger, orker ikke de jeg løper i nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Kan dessverre ikke tenke meg at det blir det samme. Ellers hadde jeg vurdert det jeg også. Ville du dessuten hatt en en kjæreste som bare ga deg oppmerksomhet når han ville putte tissemannen sin i munnen/ræva di? 8907874[/snapback] når du sier det på den måten.... så tror jeg jeg holder meg til Ida 8907885[/snapback] Hvem Ida? Det er mange Ida'er på forumet. Edit: Tenkte på nick Endret 20. juni 2007 av ;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hvem Ida? Det er mange Ida'er på forumet. Edit: Tenkte på nick 8907930[/snapback] Alle Endret 20. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 *søker attention*8907928[/snapback] *Gi oppmerksomhet*Det er viktig å ha gode sko når man løper. Jeg kommer aldri på noe å ønske meg før det er for sent. Må skrive ønskeliste gjennom året. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du kan ikke bare gi dem oppmerksomhet når du er kåt skjønner du. Der er vanskelige sånn. 8907840[/snapback] Tehe, jo Eller kommer ann på åssen jenter dere vil ha tak på det Men ettersom det er bare når man er kåt så er det ikke vanskelig å finne noe. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva? Er det ingen her som skriker om at Vålerenga kommer til å vinne? Ja, ja. Da gidder ikke jeg begynne med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg