Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gled deg, det er en skikkelig kul film  :love:

7515220[/snapback]

Jeg har vært å sett den, den eier! :)

7515233[/snapback]

Så bra at dere sier det, var egentlig litt negativt innstilt til den filmen, var kusinen min som bestilte billetter til kino. Da blir det forhåpentligvis ikke slik at jeg sovner i stolen. Eller, det går ikke uansett, bruker barnepute og den klør i rumpa :(

Lenke til kommentar
Gled deg, det er en skikkelig kul film  :love:

7515220[/snapback]

Jeg har vært å sett den, den eier! :)

7515233[/snapback]

Så bra at dere sier det, var egentlig litt negativt innstilt til den filmen, var kusinen min som bestilte billetter til kino. Da blir det forhåpentligvis ikke slik at jeg sovner i stolen. Eller, det går ikke uansett, bruker barnepute og den klør i rumpa :(

7515244[/snapback]

Sovne tviler jeg på at du gjør. Det er spenning fra start til slutt. Jenter har kanskje et annet forhold til James Bond filmer, though ^^

Lenke til kommentar
Lol? Til og med jeg, med geofragisk sans som en halvdød og tilbakestående oter, klarte å finne fram fra Ski til Hamar :p

7515279[/snapback]

 

Når var du i Ski? :ohmy:

 

Ja nei, jeg sliter med det. Sist, på roadtrip med Hylo, så endte vi opp i Drammen. :D

 

Lurer på om jeg skal rydde litt i leiligheten og så legge ut bilder i "nerdebule-tråden" :hmm:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Stojebjoj bor på Ås og det er jo ikke akkurat langt unna ski, så vi spratt innom en tur

7515345[/snapback]

 

Neste gang du drar nedover så sier du ifra. :)

 

Nå stikker jeg på butikken. :fun:

 

 

Rasch: Enough, ok?

7515356[/snapback]

Beklager, men jeg er sterkt inspirert av sangen Never enough av papa roach! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...