Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg aner et snev av ironi. Men siden jeg fikk seks på muntlig eksamen i dag skal jeg ikke komme å ta deg for det :fun:

Samfunnsfag er lett. Jeg derimot greide å få 6 på naturfag eksamen, og jeg skulle snakke om stråling på den ene delen!

 

Hva var snittet ditt?

8901432[/snapback]

 

Du misser helt poenget kjære Mirna. Det var ikke der det morsomme lå. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du misser helt poenget kjære Mirna. Det var ikke der det morsomme lå.  :whistle:

Jeg har nettopp hatt bursdag, jeg har blitt moden. Jeg prøvde derfor å overse den lille greia di.

 

Huff, jeg ser ned på 16'åringer altså.

8901445[/snapback]

 

Ja, men jeg kan betrygge meg med at du oppfører deg som en 14åring i hodet. Og du er fortsatt der nede.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ånei, OPS, den var kanskje slem? :whistle:
Lenke til kommentar
Ja, men jeg kan betrygge meg med at du oppfører deg som en 14åring i hodet. Og du er fortsatt der nede.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ånei, OPS, den var kanskje slem?  :whistle:

Alt dette våset du skriver er bare en reaksjon på at du har gang på gang blitt avvist av meg.

 

Du vet gutten min, det finnes fler fisk ute i havet. Kanskje ingen så perfekt som meg, men.. Jah, finnes vel noen der ute som vil like deg for den du er ;)

Lenke til kommentar

Åhh guud som jeg ler av comment på youtube :!: . Jeg er litt overtrøtt, skal sies :wee: .

 

 

imaballababy (9 months ago)

like black people

 

NefariousNinja (9 months ago)

You're obviosuly misinformed if you think tigers hunt in pakcs. In the wild they're generally soliatry animals. Lions are the ones who hunt in packs AND fight in packs

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...