Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagen i dag. 08:00 våkne. 12:30 male listene rundt garasjen. 17:30 fikse på byllen og rense såret. 19:30 stikke og høre på at søstersen varmer opp til å synge. 20:30 drikke øl og høre søstersen synge for noen hundre mennesker. 21:30 hjemme.

 

 

Flott historie :p

8899289[/snapback]

har du en bylle? O_o

Lenke til kommentar

Min dag: Våkne 09:32(to minutter etter oppmøte på skolen :D )

På skolen øver man til avslutning

 

Rundt 1300(+/-) snur man nesen hjemover, og tilbringer tiden med å spille X360 forså å se Spinal Tap med en kompis.

 

1745 vendes nesen igjen mot skolen for generalprøve før kveldens avslutning. Driter meg fullstendig ut med vrengt fingerspill og generelt dårlig gitarspill.

 

1900 er det skoleavslutning. Allsang og taler står på programmet. Etter en halvtime skal man framføre Green Days' Time of your life, med en kompis på bass og ei venninde på vokal. Starta, og merka at det gikk bedre enn på generalprøven. Så var det tilbake på plass.

 

Så skal alle sammen komme opp på scenen, og ta rektor i hånda, and i quote: "Vitnemål kan hentes på kontoret på fredag!"

 

Etter å ha kjørt hjem med speedmetal på full gnell på anlegget kommer jeg og bass-kompis på at vi har glemt igjen utstyr(stemmemaskin, capo(mine) og en ledning(hans).) Kommer tilbake til skolen, men der er det låst.

 

Menmen, gidder ikke tenke på det.

 

SOMMERFERIE! :D

Lenke til kommentar
Jeg har invalidisert to fluer og lagt de i en tom colaflaske. De kommer seg ikke ut igjen uansett hvor mye de prøver :wee:

8890083[/snapback]

 

Nå begynner fluene å bli bedre, nå kan faktisk begge fluene krype oppover veggene på colaflasken.

 

Det ser ut som om den ene prøver å sparke i gang vingene med bakbena :!:

8893130[/snapback]

 

Dårlige nyheter:

 

Den ene flua har dødd :hm: Virker som om jeg skadet den litt for mye når jeg fanget den...

 

Den andre flua begynner faktisk å bli ganske flink til å klatre oppover colaflasken :hmm::D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Og det ble plutselig så stille i SO... :ermm:

 

Rommet mitt er varmt...

8899704[/snapback]

 

mitt også, så varmt at laptopen sliter med varmeproblemer selv når jeg bare sitter her på forumet... Var nødt til og mekke til en vifte bak :hrm:

 

Selv om vifta er en eldgammel 120mm delta som bråker som et lite uvær og dytter 71cfm så blir laptopen varm... Noe sier meg at jeg burde åpne et vindu snart ;)

Lenke til kommentar
mitt også, så varmt at laptopen sliter med varmeproblemer selv når jeg bare sitter her på forumet... Var nødt til og mekke til en vifte bak :hrm:

 

Selv om vifta er en eldgammel 120mm delta som bråker som et lite uvær og dytter 71cfm så blir laptopen varm...  Noe sier meg at jeg burde åpne et vindu snart ;)

8899755[/snapback]

Fuck varme :wee:

 

Jeg måtte åpne vinduet i stad :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det deilig å sitte og slappe av etter en dag med masse fotball spilling :)  Her er det temperert, men likevel behagelig å være inne. Ellers så har jeg hatt det knall, det var flere måker på fotballbanen i dag, DJ_Dark, du skulle nok vært der :D

8899846[/snapback]

DJ_Dark skulle vært på HW-fotball. Skrollan og Espen Pai bestemte seg etter hvert for å skyte alle måker som fløy over banen fordi det var så stor forvirring angående hvem som har skylda om noen treffer en måke med ballen. :wee:

 

Ole, hvorfor er du ute og fotballhorer? Nokiatilbehør som må inn nu!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...