Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tida går fortsatt like fort selv om man kjeder seg, det bare virker som den går sakte ;)

8898790[/snapback]

Tid er et relativt begrep, en menneskeskapt definisjon på lengden mellom en hendelse til en annen. Idag definerer vi et sekund som:

 

the duration of 9,192,631,770 periods of the radiation corresponding to the transition between the two hyperfine levels of the ground state of the caesium-133 atom.

 

Men når sant skal sies er vel tid et intetsigende begrep her i denne verden. Om man reiser med lysets fart rundt jorden vil tiden faktisk gå saktere. Men hva er så tid? Det mennesket oppfatter som tid? Eller avstanden mellom to hendelser? Jeg liker ikke kverulanter. :)

Lenke til kommentar
Jeg blir hos deg, Vegard. Kompisen kunne ikke spille. Han beisa dama :p

8898122[/snapback]

Yey, du husker navnet mitt. :wee: (står vel ikke i signaturen for ingenting.)

 

Beisa? Malte han henne? :hmm:

8898140[/snapback]

 

Huska det fra før du skifta =P

 

Å beise er slang for å pule.

Å beise, å høvle over osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dagen idag. 07.00 stå opp, 08:00 skole,14.30 hjemme, 16.30 Fotballtrening 19.00 hjemme, 19.15 Ferdig med en god dysj, 19.16 Noen venner drar meg med på fotball. 21.20 hjemme igjen........Noen som har en kjekkere historie?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Min er flottest, fosho:

 

07.30 - stå opp

09.00 - ned på helsestasjonen og ta to vaksiner

10.00 - bort på skolen der vi får no ark og skal lage is med flytende nitrogen til klokka 12.30, men seff hadde de fått feil type nitrogen, så de måtte stikke ¨kjøpe istedet

12.30 - Vi drar til den lokale gjennvinningstasjonen (søppelfylling osv) der vi skal lære om ditt og datt og spise boller. Lukta satan.

16.00 - Hjemme igjen, spiser noen kjeks

17.30 - drar ned på banen og spiller fotball

20.00 - Hjemme, spiser 3 kylllingvinger og litt loff, dusjer

RESTEN: SLAPPE AV

 

Fin dag, ey?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...