Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Woho, vi hadde faktisk gym i dag! Jeg mener... vi er ferdige på skolen om to dager og avgangskarakterer er satt i alle fag. Jeez, ble skikkelig varmt utover dagen... Og musikklæreren kom aldri etterpå heller.. xP

*Whinewhine* I'm a real emo-kid.. :(

Lenke til kommentar

Haha mer dårlig humor, var ei dame på jobben som trengte ny datamus, så gikk jeg opp til ho å sa, jeg hørte du trengte ny mus siden den gamle var så sliten og brukt, så sa ho; Ja det er den! Så sa jeg, Og vi. Ho; hæ? Jeg; Nei ingenting :whistle:

Hæhæhæ så vitti :!:

Ingen som lo... TEITINGER!! JA NEMLI! Det er et personangrep på ALLE SAMMEN!

:yes:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Haha mer dårlig humor, var ei dame på jobben som trengte ny datamus, så gikk jeg opp til ho å sa, jeg hørte du trengte ny mus siden den gamle var så sliten og brukt, så sa ho; Ja det er den! Så sa jeg, Og vi. Ho; hæ? Jeg; Nei ingenting :whistle:

Hæhæhæ så vitti :!:

Ingen som lo... TEITINGER!! JA NEMLI! Det er et personangrep på ALLE SAMMEN!

:yes:

8896664[/snapback]

I loled :)

Nå sitter man her, og venter på at Premiere skal bli ferdig med rendering og encoding av filmprosjektet som skal framføres i morgen.

Rendering: 12h 56m left :wee:

Lenke til kommentar

@ ;p

Din slemming :(

@ Stor P

Jeg vet det :wee:

@ Snobjorn

Jeg sliter nok litt da ja.

Framføringa skal egentlig være i mårra, men den kunne framføres på fredag også. Hvordan læreren vår skal få satt karakter på prosjektet er nå en annen sak, siste skoledag på fredag :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...