Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som sitter låst i stolen som heller burde vært ute og handlet..? :s

7513731[/snapback]

 

Sitter låst i senga. Burde egentlig rydda rommet. Ser ikke mye av gulvet.

Så sover jeg på sovesofaen fordi senga er full av rot og fordi sofaen er nermere pc'n xD

Er jeg nerd eller er jeg nerd? :ermm::p

7513758[/snapback]

 

Trenger ikke være nerd for å være nasty. Rotekopp. :p

Lenke til kommentar
Søker toppløsbilder av Vibeke Skofterud. Ta kontakt via pm/mail.

Takk.

7513782[/snapback]

Søket på - toppløsbilder av Vibeke Skofterud - fant ikke samsvar med noen dokumenter.

 

Det var synd :(

 

Fikk testa google da, de har ikke bilder av alt.

 

*prøve Sesam*

 

Er bare å høre med en mod det tror jeg ;)

7513790[/snapback]

*Sende pm til b-real*

Hva skal jeg si? Hei, kan jeg bli bannet fra forumet fram til 21 Desember? Føler at jeg sitter for mye på forumet før jul.

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Er bare å høre med en mod det tror jeg ;)

7513790[/snapback]

*Sende pm til b-real*

Hva skal jeg si? Hei, kan jeg bli bannet fra forumet fram til 21 Desember? Føler at jeg sitter for mye på forumet før jul.

7513792[/snapback]

 

Tja, bare si noe som at du vil ha frivillig ferie fra forumet fram til 21 desember det :)

Lenke til kommentar
Hehe, mente vel heller fordi jeg sover 50 cm unna pc'n :p

men har ikke noe annet sted å sitte ^^

 

Men er jævelig digg d a^^ Trenger ikke reise meg om morran for å gå på pc'n :wee:

7513785[/snapback]

 

Jeg er litt fan av å ha et "rent" soverom, altså et som kun består av en seng siden en egentlig bare skal sove der. (++) Men det er vel litt verre når en bor hjemme?

 

Er lei av å sloss om den bærbare når det er varmt og godt i stuen, så har kjøpt lcd-skjerm slik at jeg kan flytte pc-en inn i stuen. :innocent: Vil iallfall ikke sitte på pc-rommte så lenge det ikke er vinter og istapper der inne.

 

Aiai, jeg benytter herved denne anledningen til å annonsere at jeg skal sette en stopper for mitt unødvendige smileybruk.

7513800[/snapback]

 

Oje, død over overdreven bruk av smileys!

Lenke til kommentar
Søker toppløsbilder av Vibeke Skofterud. Ta kontakt via pm/mail.

Takk.

7513782[/snapback]

Faen ta deg! Jeg fant noen bilder av Marit Bjørgen i søkeprosessen, og det var ikke et vakkert syn.

 

RED: Og et av Magdalena Forsberg. Hva er det de tenker på?

RED2: Gro Hammerseng, Dordi Nordby.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg er litt fan av å ha et "rent" soverom, altså et som kun består av en seng siden en egentlig bare skal sove der. (++) Men det er vel litt verre når en bor hjemme?

 

Er lei av å sloss om den bærbare når det er varmt og godt i stuen, så har kjøpt lcd-skjerm slik at jeg kan flytte pc-en inn i stuen. :innocent: Vil iallfall ikke sitte på pc-rommte så lenge det ikke er vinter og istapper der inne.

7513865[/snapback]

 

Jepp, litt værre når man bor hjemme.. Eneste "fristedet" man har.

 

Åh, gud jeg har så lyst å flytte ut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...