-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen andre som sitter låst i stolen som heller burde vært ute og handlet..? :s 7513731[/snapback] Sitter låst i senga. Burde egentlig rydda rommet. Ser ikke mye av gulvet. Så sover jeg på sovesofaen fordi senga er full av rot og fordi sofaen er nermere pc'n xD Er jeg nerd eller er jeg nerd? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen andre som sitter låst i stolen som heller burde vært ute og handlet..? :s 7513731[/snapback] Sitter låst i senga. Burde egentlig rydda rommet. Ser ikke mye av gulvet. Så sover jeg på sovesofaen fordi senga er full av rot og fordi sofaen er nermere pc'n xD Er jeg nerd eller er jeg nerd? 7513758[/snapback] Trenger ikke være nerd for å være nasty. Rotekopp. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Søker toppløsbilder av Vibeke Skofterud. Ta kontakt via pm/mail. Takk. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Trenger ikke være nerd for å være nasty. Rotekopp. 7513761[/snapback] Hehe, mente vel heller fordi jeg sover 50 cm unna pc'n men har ikke noe annet sted å sitte ^^ Men er jævelig digg d a^^ Trenger ikke reise meg om morran for å gå på pc'n Endret 16. desember 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg er låst fast i senga, Snudd skjerman andre veien Skal vel egentlig rydde rommet idag, gjøre a-plan (engeslk og Natur & Miljø skal leveres på tirsdag!) Klarer jeg det? Nei Er det mulig og få frivillig "ferie" fra forumet fram til juleferien? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er det mulig og få frivillig "ferie" fra forumet fram til juleferien? 7513788[/snapback] Er bare å høre med en mod det tror jeg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Søker toppløsbilder av Vibeke Skofterud. Ta kontakt via pm/mail.Takk. 7513782[/snapback] Søket på - toppløsbilder av Vibeke Skofterud - fant ikke samsvar med noen dokumenter. Det var synd Fikk testa google da, de har ikke bilder av alt. *prøve Sesam* Er bare å høre med en mod det tror jeg 7513790[/snapback] *Sende pm til b-real* Hva skal jeg si? Hei, kan jeg bli bannet fra forumet fram til 21 Desember? Føler at jeg sitter for mye på forumet før jul. Endret 16. desember 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Aiai, jeg benytter herved denne anledningen til å annonsere at jeg skal sette en stopper for mitt unødvendige smileybruk. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er bare å høre med en mod det tror jeg 7513790[/snapback] *Sende pm til b-real* Hva skal jeg si? Hei, kan jeg bli bannet fra forumet fram til 21 Desember? Føler at jeg sitter for mye på forumet før jul. 7513792[/snapback] Tja, bare si noe som at du vil ha frivillig ferie fra forumet fram til 21 desember det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg fant Skofterud-bildene på Google. Det krever bare litt skillz. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg fant Skofterud-bildene på Google. Det krever bare litt skillz. 7513821[/snapback] Ditto. Det var jo bare barnemat. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 SteffyBoy: Dårlig gjort. Men jeg fant masse om skofterud på sesam da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skillz me killz n give me thoz nekkid stillz. Neida, jeg fant, jeg så, jeg tok meg på kjønnet. Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bildene var ikke direkte pene akkurat, men nå er det kanskje litt forskjell på tankegangen mellom de forskjellige kjønn. Jeg er ut. Hejdå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bildene var ikke direkte pene akkurat, men nå er det kanskje litt forskjell på tankegangen mellom de forskjellige kjønn. 7513844[/snapback] Enig, ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hehe, mente vel heller fordi jeg sover 50 cm unna pc'n men har ikke noe annet sted å sitte ^^ Men er jævelig digg d a^^ Trenger ikke reise meg om morran for å gå på pc'n 7513785[/snapback] Jeg er litt fan av å ha et "rent" soverom, altså et som kun består av en seng siden en egentlig bare skal sove der. (++) Men det er vel litt verre når en bor hjemme? Er lei av å sloss om den bærbare når det er varmt og godt i stuen, så har kjøpt lcd-skjerm slik at jeg kan flytte pc-en inn i stuen. Vil iallfall ikke sitte på pc-rommte så lenge det ikke er vinter og istapper der inne. Aiai, jeg benytter herved denne anledningen til å annonsere at jeg skal sette en stopper for mitt unødvendige smileybruk. 7513800[/snapback] Oje, død over overdreven bruk av smileys! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Søker toppløsbilder av Vibeke Skofterud. Ta kontakt via pm/mail.Takk. 7513782[/snapback] Faen ta deg! Jeg fant noen bilder av Marit Bjørgen i søkeprosessen, og det var ikke et vakkert syn. RED: Og et av Magdalena Forsberg. Hva er det de tenker på? RED2: Gro Hammerseng, Dordi Nordby. Endret 16. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg er litt fan av å ha et "rent" soverom, altså et som kun består av en seng siden en egentlig bare skal sove der. (++) Men det er vel litt verre når en bor hjemme? Er lei av å sloss om den bærbare når det er varmt og godt i stuen, så har kjøpt lcd-skjerm slik at jeg kan flytte pc-en inn i stuen. Vil iallfall ikke sitte på pc-rommte så lenge det ikke er vinter og istapper der inne. 7513865[/snapback] Jepp, litt værre når man bor hjemme.. Eneste "fristedet" man har. Åh, gud jeg har så lyst å flytte ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Nå har jeg pakket inn Secret Santa gaven Skal sendes på mandag. Alle julegaver er nå klare Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sitter låst i senga. Burde egentlig rydda rommet. Ser ikke mye av gulvet. Så sover jeg på sovesofaen fordi senga er full av rot og fordi sofaen er nermere pc'n xD Er jeg nerd eller er jeg nerd? 7513758[/snapback] Jeg satt låst inne på rommet. Fant ikke nøkkelen, gg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg