Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Faen, faen, faen. Jeg klarer ikke å gjøer en dritt. Helvete heller. HVORFOR KAN IKKE GUTTER TAKLE AT MAN KOMMENTERER TING DE GJØR FEIL?

Herregud. *gråte*

8887129[/snapback]

Fordi det er en knekk i testosteronet vårt. Det sårer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, faen, faen. Jeg klarer ikke å gjøer en dritt. Helvete heller. HVORFOR KAN IKKE GUTTER TAKLE AT MAN KOMMENTERER TING DE GJØR FEIL?

Herregud. *gråte*

8887129[/snapback]

Gaise nows best. Alltid.

8887137[/snapback]

Feil! Det er alltid jeg som har rett.

Keldon: Fet avatar.

Lenke til kommentar
Av samme grunn som at jenter ikke takler det.

8887138[/snapback]

Prøver du helt ærlig å si at damen din hadde klikket om du sa at du var lei av å bare kunne føre en samtale når den ene parten ville snakke om seriøse ting, og at du egentlig har mer lyst til å se en film og bare ha det fint sammen, i stedet for å tvinge samtalen inn på seriøse ting, enda det ikke er nødvendig? Jeg hadde bare blitt glad fordi personen sa det jeg etter all sannsynlighet tenkte. ><

Lenke til kommentar
Prøver du helt ærlig å si at damen din hadde klikket om du sa at du var lei av å bare kunne føre en samtale når den ene parten ville snakke om seriøse ting, og at du egentlig har mer lyst til å se en film og bare ha det fint sammen, i stedet for å tvinge samtalen inn på seriøse ting, enda det ikke er nødvendig? Jeg hadde bare blitt glad fordi personen sa det jeg etter all sannsynlighet tenkte. ><

8887155[/snapback]

Tja, si det. Jeg tror personlig at evnen til å takle kritikk er ganske lik på begge kjønnene.

Lenke til kommentar
Ustedalen er 26 centimeter høyere enn meg men jeg har fortsatt en følelse av at jeg er bedre enn han. Hva kan det skyldes?

8887185[/snapback]

Det skyldes hjernen din som lurer deg til å tro noe slikt.

Men ta det med ro, det er ingen grunn til å bekymre seg. Jeg ER bedre enn deg. :)

Lenke til kommentar
Det skyldes hjernen din som lurer deg til å tro noe slikt.

Men ta det med ro, det er ingen grunn til å bekymre seg. Jeg ER bedre enn deg.  :)

8887191[/snapback]

Du beviste påstanden min. Jeg kan forlate dette stedet lykkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...