Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er litt trist å se halvskalla 30-åringer spille magic/pokemon med 10-åringer, jeg da..drev med det for en 10 års tid siden. Har masse kort fra 1st og 2nd edition og ice age og sånt, men aldri turneringer, bare med kompiser. En gubbe hadde tilogmed sånn bitteliten Pokemon-ryggsekk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt trist å se halvskalla 30-åringer spille magic/pokemon med 10-åringer, jeg da..drev med det for en 10 års tid siden. Har masse kort fra 1st og 2nd edition og ice age og sånt, men aldri turneringer, bare med kompiser. En gubbe hadde tilogmed sånn bitteliten Pokemon-ryggsekk.

8886893[/snapback]

Tenker du da på at tredveåringer spiller magic, eller at tiåringer spiller magic? Synes det er mer synd å se småunger som ikke skjønner dybden i spillet enn å se litt eldre personer som virkelig kan å spille.

Lenke til kommentar
Lars! Fy! Du får ikke bytte..

 

Jeg gjenkjente deg naturligvis ikke..

 

Jeg vil se søte lille tommy-avataren din.

8886888[/snapback]

vurderer sterkt å bytte tilbake

8886895[/snapback]

 

Har du enda ikke byttet? *se stygt på*

 

EDIT:

 

han har avatar som sirkulerer mellom 3 stk ellerno.

8886874[/snapback]

 

6 stk faktisk.. 5 stk av de er matte.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Faen det gikk dårlig! Jeg hater meg selv.. :(

8887011[/snapback]

Demille, da. Fått vite karakteren enda, eller får du vite snart, eller? Hvis du ikke har fått vite dem enda, så er det nok nervene som gjør at du tror det gikk dårlig. Og hvis du faktisk gjorde det dårlig, så er det fortsatt bare VG1. :)

Lenke til kommentar
Demille, da. Fått vite karakteren enda, eller får du vite snart, eller? Hvis du ikke har fått vite dem enda, så er det nok nervene som gjør at du tror det gikk dårlig. Og hvis du faktisk gjorde det dårlig, så er det fortsatt bare VG1. :)

8887017[/snapback]

Selvom det "bare" er VG1, så kommer denne karakteren på vitnemålet. :( Og jeg kan rett og slett ikke få en 4'er på vitnemålet, eller jeg kan. Jeg kommer til å få det, men da blir det vanskeligere å komme inn på det jeg vil etter vgs, bæsj..

 

Får karakteren etterpå

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Det er slemt å tvinge L4r5 til å bytte tilbake når jeg har laget ham en så sinnsvakt kul avatar som jeg har. :cry:

 

Dessuten har han bare byttet, dere lar dem sirkulere, det er i hvert fall dritirriterende. :(

8886958[/snapback]

 

Jeg finner ikke en spesiell jeg liker.. That's why.

Tvinger han dessuten til ingen ting. Fronter min mening..

 

Aha! Da skjønte jeg det.. Man lager en php kode som får forskjellige bilder til å sirkulere? Aaaah... :)

8886963[/snapback]

 

Stemmer ;) Lagrer det som .jpg og ikke .php også.. Scary.

 

Ja, jeg mener. Alle driver og syter "Åååh, ikke skift avatar daaa. Det er så teit og unødvendig og BLABLA" og så har de selv en sirkulerende avatar? Alvorlig? Jeg blir like forvirret hver gang en ny person har sakffet seg herket. :(

8886994[/snapback]

 

Jeg skal slutte når jeg har funnet noe jeg liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...