Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke startet på Zombie saken enda men ninja boken er jeg snart ferdig med, tror nesten jeg kommer til å skrive anmeldelse av den når jeg er ferdig.

 

Han har f.eks påstander som at Amerika ble oppdaget av en ninja som fikk ståkuk, den var så lang at han kom borti Hawaii :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp lest en utrolig morsom bok som heter How to Survive a Robot Uprising.

 

"How do you spot a robot mimicking a human? How do you recognize and deactivate a rebel servant robot? How do you escape a murderous smart house, or evade a swarm of marauding robotic flies?

In this essential survival guide, roboticist Daniel H. Wilson teaches worried humans the secrets to quashing a robot mutiny. From treating laser wounds to fooling face and speech recognition, outwitting robot logic to engaging in hand-to-pincer combat, HTSARU covers every possible doomsday scenario facing the newest endangered species: Humans.

 

Based on extensive interviews with prominent scientists working on the cutting edge of the latest robotics technology, and including a thorough overview of current robot prototypes - everything from humanoids to insect, gecko, and snake robot - HTSARU is a perfect introduction to contemporary robotics."

 

Dritartig bok, og veldig nerdete, og ganske lærerikt også :)

De har visst en nettside:

 

http://www.robotuprising.com

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...