Shikaru Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg kom ikke opp i muntlig Så verken skriftlig eller muntlig på meg Sommerferie <3 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg kom ikke opp i muntlig Så verken skriftlig eller muntlig på meg Sommerferie <3 8886500[/snapback] Gratulerer! Da er vi to Men jeg fikk ikke sommerferie da. Vi må ha vanlig skole frem til torsdag. Lenke til kommentar
Keokali Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Muskat i kroppen, og jeg er på toppen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om saken mellom komplett.no og mpx har blitt tatt opp på forumet? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om saken mellom komplett.no og mpx har blitt tatt opp på forumet? 8886523[/snapback] Hvilke sak? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Men i faen. Nå funker plutselig ikke digital kameraet mitt mer... Det har ikke hatt noe problemer i det heletatt, til nå. Faen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hoho, da var uka reddet. Fikk telefon fra sjefen at det ikke blir jobbing på fredag pga et kurs. Slipper å jobbe til 17:30 mao Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ok, mens jeg vandra i Oslo i går og venta på bussen kjøpte jeg følgende bøker The Zombie Survival Gude: Complete Protection From The Living Dead og REAL Ultimate Power: The Official Ninja Book Har ikke startet på den første men den andre boken er kjempeartig, han kommer med argumenter til hvorfor ninjaer er best som re helt på trynet, minner meg særdeles mye om SO snakk Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om saken mellom komplett.no og mpx har blitt tatt opp på forumet? 8886523[/snapback] Hvilke sak? 8886524[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=784064&hl= Den saken.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Equerm: kjenner en som har de bøkene. skal visst være festlige ja Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har ikke startet på Zombie saken enda men ninja boken er jeg snart ferdig med, tror nesten jeg kommer til å skrive anmeldelse av den når jeg er ferdig. Han har f.eks påstander som at Amerika ble oppdaget av en ninja som fikk ståkuk, den var så lang at han kom borti Hawaii Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Han har f.eks påstander som at Amerika ble oppdaget av en ninja som fikk ståkuk, den var så lang at han kom borti Hawaii 8886588[/snapback] Høres ut som en elendig bok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg har nettopp lest en utrolig morsom bok som heter How to Survive a Robot Uprising. "How do you spot a robot mimicking a human? How do you recognize and deactivate a rebel servant robot? How do you escape a murderous smart house, or evade a swarm of marauding robotic flies? In this essential survival guide, roboticist Daniel H. Wilson teaches worried humans the secrets to quashing a robot mutiny. From treating laser wounds to fooling face and speech recognition, outwitting robot logic to engaging in hand-to-pincer combat, HTSARU covers every possible doomsday scenario facing the newest endangered species: Humans. Based on extensive interviews with prominent scientists working on the cutting edge of the latest robotics technology, and including a thorough overview of current robot prototypes - everything from humanoids to insect, gecko, and snake robot - HTSARU is a perfect introduction to contemporary robotics." Dritartig bok, og veldig nerdete, og ganske lærerikt også De har visst en nettside: http://www.robotuprising.com Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm. Høres ut som jeg må ta pengene mine med på byen en dag og kjøpe bøker ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) De har robot uprising på outland hvertfall. Masse kule illustrasjoner også. Endret 18. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Høres ut som en elendig bok. Den er humoristisk ment, og jeg lo som en gris når jeg las i den De har robot uprising på outland hvertfall. Masse kule illustrasjoner også. Det var der jeg kjøpte mine Endret 18. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Da får jeg ta meg en tur på Outland, må uansett handle den siste WoW-boka, Horde Uprising eller hva faen den heter Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg så den også der ja, tror jeg vandret rundt i butikken i ca 1 1/2 time edit: bbl forumpeepz f00d tiem Endret 18. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 http://www.robotuprising.com/know_hostile.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg