Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Je driver og drikker vin og synger til jokke-sanger og plutselig fikk jeg sånn hes sexy stemme! :D

 

Nå kan dere angre dere som ikke har nummeret mitt. Jeg hadde sjarmert dere alle i senk! :D :D :D :D :D

8884296[/snapback]

Jeg forventa å bli nedrent av PM fra folk som ville ha nummeret mitt jeg nå, men neida... DERE ER SÅ KJEDELIGE! :hrm:

Lenke til kommentar
Je driver og drikker vin og synger til jokke-sanger og plutselig fikk jeg sånn hes sexy stemme! :D

 

Nå kan dere angre dere som ikke har nummeret mitt. Jeg hadde sjarmert dere alle i senk! :D :D :D :D :D

8884296[/snapback]

Jeg forventa å bli nedrent av PM fra folk som ville ha nummeret mitt jeg nå, men neida... DERE ER SÅ KJEDELIGE! :hrm:

8884345[/snapback]

Jeg.. Jeg har det?

Lenke til kommentar

mrbjoern, tja, en 800 bilder hadde vært fint å ha, sånn til å begynne med, så kan man få noen tusen utover året.

 

Ikke for det at jeg ikke kan fikse noen hundre bilder av henne selv, om jeg bare møter henne med et kamera for hånd, lei tendens det der, men jeg vet ennå ikke om jeg kommer til Bergen i høst... Såeh...

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke spamme RPP, så folk som absolutt vil se meg blond, send et PM, så sender jeg bilder. Ligger et i RPP, though.

8884484[/snapback]

Give us more. Det ble perfekt, keep it that way :yes:

8884493[/snapback]

Det.. Det var tull, sant?

Hvorfor sier folk at jeg kler det? :(

Det skal forresten bli lilla og grønt, allerede i morgen, håper jeg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...