Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi: Pff..unnskyldninger ;)

Ta deg en dag og regne sammen de gangen du har trukket kortet i løpet av en mnd og du vil få deg en liten "aha"-opplevelse.

7371090[/snapback]

JEG GIR FAEN!

Bryr meg ikke. Er verdt de pengene for å slippe å gå rundt med lommebok. Tenk å mye jeg sløser bort på internett, røyk og fisker :ohmy: Jeg "Må" ikke ha det heller, men jeg føler at det gjør hverdagen min litt bedre.

Akkurat som det slitet jeg slipper ved å ikke måtte drasse rundt på en føkking veske fordi det ikke finnes jentebukser med store nok lommer til mobil og lommebok samtidig.

Lenke til kommentar

Fordi administratorenes brukernavn er i rødt i oversikten over hvem som er inne på forumet og hvem som leser de enkelte trådene. Rødt er dermed et symbol på administrator-handlinger. Derfor skriver ofte administratorer eller moderatorer i rødt når de utfører en moderering ol.

Lenke til kommentar
50 lapper: grønne : Peter C Asbjørnsen

100 lapper: røde : Kirsten Flagstad

200 lapper: blå : Kristian Birkeland

500 lapper: orange : Sigrid Undset

1000 lapper: lilla : Edvard Grieg? Eller var det Munch?

Noe mer gidder jeg ikke å vite om dem :p

7371098[/snapback]

:dremel:

Jeg liker å snakke om sedlene etter etternavn, bortsett fra høvdingen, han liker jeg å være på fornavn med.

Lenke til kommentar
Når dere snakker så intenst om sedler...seddler?

hva er riktig?

En kompis av meg sier alltid, hvis du kan tippe hvem som er på min (sett in seddel 1-1000) så skal du få den, men husker jeg det? neida..Men en gang!! :devil:

*moahaheheah!*

7371142[/snapback]

Det heter vel sedler? Tror hvertfall det er det riktige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...