Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun utvalgte personer får min messenger-adresse. Den er topp hemmelig. Man må gjennom flere sikkerhetssjekker og kontroller før man får den. Forvent store menn i dress med ørepropper på døren om dere prøver dere på noe tull. Om noen vil ha messenger-adressen min kan de sende meg PM og jeg vil vurdere det. :p

Lenke til kommentar
Umm, veit jeg ikke, har så mange :p

Hva kaller du deg på msn da?

8878398[/snapback]

L4rs

Nesten samme som på forumet

 

Kun utvalgte personer får min messenger-adresse. Den er topp hemmelig. Man må gjennom flere sikkerhetssjekker og kontroller før man får den. Forvent store menn i dress med ørepropper på døren om dere prøver dere på noe tull. Om noen vil ha messenger-adressen min kan de sende meg PM og jeg vil vurdere det. :p

8878403[/snapback]

Eller vi kan bare spørre noen vi vet har den fra før

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Kun utvalgte personer får min messenger-adresse. Den er topp hemmelig. Man må gjennom flere sikkerhetssjekker og kontroller før man får den. Forvent store menn i dress med ørepropper på døren om dere prøver dere på noe tull. Om noen vil ha messenger-adressen min kan de sende meg PM og jeg vil vurdere det. :p

8878403[/snapback]

Vel, jeg skal være ærlig og bare si det rett ut, sånn som jeg pleier.

 

 

Det driter jeg i, jeg vil ikke ha den jævla msn adressa di, du kan faen putte den msn adressa di et sted hvor bare svensker har piercing.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease: ?
Lenke til kommentar

Da var sovepille tatt. Nå må jeg bare vente en halv time på at den funker.

Om det kommer noe rart og uforståelig fra meg innen den tid så har jeg sikkert sovna på tastaturet

 

edit: *gi megakosemoseoverdose til eplefe*

Natta. Sov godt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...