MyBigMouth Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Da var forum-treffet i Bergen over! Ikke så gale treff alt i alt. Takk for sist Eplefe. 8878055[/snapback] Yo Snorre. Meg og Hatta er kule og blaserte og står ute og røyker mens alle dere er inne og kveler dere selv på et gutterom med Guitar Hero. Morning eplefe. Jeg prøver å skli inn i gjengen her. Jeg er jo bare en wannabe.... 8878056[/snapback] god morgen. Ja, å smiske med meg er rett måte å gjøre det på. Jeg er tross alt kongen. ^^ 8878070[/snapback] Det er godt mulig, men min signatur er forbeholdt Ingvild. Jeg endrer heller ikke noe greier til "o,Hail Snorre". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Den var til meg? Uansett.. noen som veit om en bra sjappe hvor de tar nipperpiercing? Drammen eller Oslo eller noe i nærheten 8878063[/snapback] Ja, det var til deg. sjekk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...94&hl=+Piercing Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Forumtreff er gøy. Spesielt når Eplefe er med. Men så har jo hun vært med på alle sammen i likhet med meg og noen få utvalgte andre også da. :!: I can't wait for the next one. 8878085[/snapback] we have to start making this a weekly thing. Så. Vad tycktes om håret og klærne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 ARGH! jeg HATER mygg! Den ville suge blodet mitt men det ble det siste den prøvde på stakar Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, det var til deg.sjekk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...94&hl=+Piercing 8878094[/snapback] Okei da ^^ Men tar det en annen dag Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 we have to start making this a weekly thing.Så. Vad tycktes om håret og klærne? 8878095[/snapback] Gårfargen var da virkelig snasen. Og klærne passet jo perfekt! Hehe. Stilen var ulik deg, men for all del. Slett ikke dårlig da. Og ja, forumtreff en gang i uken hadde vært artig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 er på 2manns lan:P Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Oooh. Da så. Nemlig. Trøtt og har smerter i siden (og smerter overalt etter diverse Ogoshier, kast, og sweeps som gikk ad idas ) Så, nå bunker denna kroppen. Snart. EDIT: Til den mindre kampsportinteresserte av oss; Ogoshi er et hoftekast hvor fallteknikk er essensielt for å hindre... Vel, smerte. Fallteknikken min suger mer enn en snøfreser *skrive ned*, så da får jeg vondt. Sweep er når man feller, (som i å "får fienden til å falle") men begge beina er i lufta, før landing. Altså en mer smertefull versjon av felling. Sweep er kult. Endret 16. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Okei da ^^Men tar det en annen dag 8878109[/snapback] Mhmkay, driver å leser litt her nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 God natt SO. Har sett på The Good, The Bad and The Ugly i kveld, så jeg får nok sove godt i natt. Begynte smått å se på Predator, men orka ikke mer, så jeg ser resten i det jeg kaller morra tidlig, altså det noen kaller ettermiddag Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 God natt... Våkner vel en gang i morgen ettermiddag jeg også. Hvorfor virker ikke vekkerklokken? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hva er det med folk som legger seg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 De er kjedelige og edru. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg skulle legge meg men jeg klarer ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Faen, leser om tungepiercing nå. "Alkohol bør du holde deg unna de første to ukene. Oral kontakt (kyssing og annet snusk) frarådes til piercingen er grodd, og det samme gjelder biting av negler (bakterier på hendene)." Nedtur Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Dere Forum-TØSER får huske på å holde det rent her igjen fra b-real's temperament m.m Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 God natt... Våkner vel en gang i morgen ettermiddag jeg også. Hvorfor virker ikke vekkerklokken? 8878169[/snapback] Vekkerklokkenb virker, men det er det at du skrur den av 12 ganger i søvne før du står opp. Sånn er det med meg i hvertfall Har sånn snooze-alarm-sak så det går 5 minutter mellom hver gang den piper hvis jeg ikke skrur den av med en liten knapp bak. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Ogoshi: http://youtube.com/watch?v=ipAcDnTsegM Sweep: update: Er vel egentlig mer "feiing" som er ordet.. EDIT: hadde vi også... I ARMLÅS! Var dritnervøs for å brekke armen til partneren min... Endret 16. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Uansett God natt igjen Det har vært en fin dag. Har kjøpt meg ny t-skjorte, nye solbriller og mange filmer, sølt olje utover hele gulvet, vaska gulvet. Skulle dra på TNT-konsert, men orka ikke. Sett på film og drikki et x antall Pepsi-max Det var en oppsummering av dagens begivenheter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Okei... Nå har jeg drept TRE mygg på få minutter her. Nå tenner jeg en røyk. Kanskje DET holder jævlene borte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg