Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Da var forum-treffet i Bergen over! Ikke så gale treff alt i alt.

 

Takk for sist Eplefe.

8878055[/snapback]

Yo Snorre. :wee:

Meg og Hatta er kule og blaserte og står ute og røyker mens alle dere er inne og kveler dere selv på et gutterom med Guitar Hero. :cool:

Morning eplefe. Jeg prøver å skli inn i gjengen her. Jeg er jo bare en wannabe....:p

8878056[/snapback]

god morgen. :wee:

Ja, å smiske med meg er rett måte å gjøre det på. Jeg er tross alt kongen. ^^

8878070[/snapback]

Det er godt mulig, men min signatur er forbeholdt Ingvild. Jeg endrer heller ikke noe greier til "o,Hail Snorre".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forumtreff er gøy. Spesielt når Eplefe er med. Men så har jo hun vært med på alle sammen i likhet med meg og noen få utvalgte andre også da.  :!: I can't wait for the next one.

8878085[/snapback]

we have to start making this a weekly thing.

Så. Vad tycktes om håret og klærne? :wee:

Lenke til kommentar
we have to start making this a weekly thing.

Så. Vad tycktes om håret og klærne? :wee:

8878095[/snapback]

Gårfargen var da virkelig snasen. Og klærne passet jo perfekt! Hehe. Stilen var ulik deg, men for all del. Slett ikke dårlig da. Og ja, forumtreff en gang i uken hadde vært artig. :whistle:

Lenke til kommentar

Oooh. Da så. Nemlig.

 

Trøtt og har smerter i siden (og smerter overalt etter diverse Ogoshier, kast, og sweeps som gikk ad idas :) )

 

Så, nå bunker denna kroppen.

 

Snart.

 

EDIT: Til den mindre kampsportinteresserte av oss; Ogoshi er et hoftekast hvor fallteknikk er essensielt for å hindre... Vel, smerte. Fallteknikken min suger mer enn en snøfreser *skrive ned*, så da får jeg vondt.

 

Sweep er når man feller, (som i å "får fienden til å falle") men begge beina er i lufta, før landing. Altså en mer smertefull versjon av felling. Sweep er kult.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
God natt... :sleep:

Våkner vel en gang i morgen ettermiddag jeg også.  :ermm: Hvorfor virker ikke vekkerklokken?

8878169[/snapback]

 

Vekkerklokkenb virker, men det er det at du skrur den av 12 ganger i søvne før du står opp. Sånn er det med meg i hvertfall :p

 

Har sånn snooze-alarm-sak så det går 5 minutter mellom hver gang den piper hvis jeg ikke skrur den av med en liten knapp bak. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...