Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, lurer på om noen har forslag til hva man kan finne på med ei god venninne som man gjerne vil skal bli noe mer med? Hva kan man gjøre i et par dager, uten at det virker for "par-aktig"? Om noen skjønner hva jeg mener...

Vel, du kan ta henne med på kino, se film, kanskje stikke ut å spise. Da tenker jeg bare på en café eller noe slikt. Annet enn det så kan dere gjøre noe dere begge liker.

 

Det er jo sommer så så da er mulighetene store for å finne på noe ute :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Hei, lurer på om noen har forslag til hva man kan finne på med ei god venninne som man gjerne vil skal bli noe mer med? Hva kan man gjøre i et par dager, uten at det virker for "par-aktig"? Om noen skjønner hva jeg mener...

8870043[/snapback]

Don't look at me, I don't know :no:

Lenke til kommentar
Hey Zlatzman! Whatup in this motherfucker?

8870057[/snapback]

There be vacation man!

 

Lå i sengen til 13:30 i dag, det var digg. Så har jeg spilt Gran Turismo 4, og er nå i gang med å mekke middag. Blir spare ribs på grillen.

 

Hva var navnet på denna skolen din?

8870081[/snapback]

Høres ut som en utrolig digg dag. Jeg har selv hengt og slengt litt, vært i byen, sett Family Guy og nå kommer en kompis bort. Vi får se hva det blir til resten av kvelden.

 

Holtekilen FHS @ Bærum.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke vil stå opp når ungen gråter, kommer jeg bare og legger den inntil deg.
Jeg bare dytter den utenfor, jeg liker ikke at rynkete, bråkete ting kommer i nærheten av meg når jeg sover.

 

Jeg lukter en god mor. :wee:

8870074[/snapback]

Bør ikke stå opp fordi ungen gråter da, i alle fall ikke for lenge. Foreldrene til naboungen der vi bodde før hadde stått opp med en gang ungen begynte å grine. Endte opp med at de sleit lenge med å venne av ungen med å grine natta lang, måtte dele ut øreplugger til naboene osv.

Lenke til kommentar
Høres ut som en utrolig digg dag. Jeg har selv hengt og slengt litt, vært i byen, sett Family Guy og nå kommer en kompis bort. Vi får se hva det blir til resten av kvelden.

 

Holtekilen FHS @ Bærum.

8870086[/snapback]

Her blir det Night of the Living Dead, og sikkert litt mer GT4.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...