Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hadde en smule med markedsføring på medialinjen på vgs ja. Man kommer visst langt med det om man studerer markedsføring på BI har jeg hørt.

7511875[/snapback]

Ja, man kan komme ganske langt. Markedføringskonsulenter tjener en del også. Dessuten virker det jo artig å hjelpe bedrifter som har havnet på kjøret. Så å studere markedsføring på BI eller Norges Handelshøyskole (offentlig og gratis) er ingen dum ide.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du jo litt energi til å trøste meg da.

 

Har 1 innlevering, 4 rapporter, 1 fremføring, 1 bokrapport og 1 oppgave /m dokumentasjon på pc-lab. som skal vises frem. Alt dette skal jeg ha blitt ferdig med innen tirsdag klokken 15.30.

 

edit: glemte en dokumentasjon.

7511881[/snapback]

Jeg regner med dere har hatt god tid på dere til å fikset det da ;)

7511893[/snapback]

 

heh, den ene innleveringen fikk vi vite for 2 uker siden på tirsdag.

Fremføringen har vi visst om en uke, og lab-oppgaven har vi drevet med i 15 skoletimer ca. Men det er en stor oppgave, veldig mye som skal gjøres..

 

Vi fikk 4 rapporter og 1 innlevering på tirsdag.. 1 ukes frist.

Har også innlevering til 4/1, 1 dag etter vi begynner på skolen.

Lenke til kommentar
Ja, man kan komme ganske langt. Markedføringskonsulenter tjener en del også. Dessuten virker det jo artig å hjelpe bedrifter som har havnet på kjøret. Så å studere markedsføring på BI eller Norges Handelshøyskole (offentlig og gratis) er ingen dum ide.

7511894[/snapback]

Kjenner en som tar markedsføring på BI nå, men hun er ikke noen stor økonomifan, og det var det visst litt av....merkelig nok :p

 

espennyh: Darkness har vel et poeng tenker jeg. :D Men det er det å begynne i tide da.. :hmm:

Lenke til kommentar
Da jeg jobba i sommer savna jeg virkelig skolen... Sto opp 05.30 hver dag for også ha 8,5 timers arbeidsdag med fysisk aktivitet. Var ikke hjemme før klokka var 5 igjen.

7511941[/snapback]

 

Welcome to my world. Men heller det enn skole.

 

1. Jeg tjener penger

2. Jeg er ferdig når jeg går fra jobb. Ingen lekser eller annet tull.

3. Jeg kjeder ikke ræven av meg hver dag.

Lenke til kommentar
Da jeg jobba i sommer savna jeg virkelig skolen... Sto opp 05.30 hver dag for også ha 8,5 timers arbeidsdag med fysisk aktivitet. Var ikke hjemme før klokka var 5 igjen.

7511941[/snapback]

 

 

Jobbet selv i sommer. Jobbet absolutt hele skoleferien (ukedagene altså) ifra

07.00 - 14.30. Dro hjem, sov, trente og sov til morgenen etter.

Det var min sommerferie i år. Litt surt, men deilig når lønningene strømmer inn også.

 

Tror det blir godt å jobbe om noen år.

Lenke til kommentar

Jeg jobba som vaktmester assistent, mått flytte alt inventar i en halv skole over til eandre halvdelen av skolen og tilbake. Og når jeg ikk gjorde det hadde jeg drittjobber som å male benker, kaste søppel Osv.Osv. Det var ganske god trening da, selvom jeg var heelt død nå jeg kom hjem :p Det som var litt surt var at det tok 45 minutter med buss hver vei, og på vei hjem måtte jeg vente 1 time før bussen gikk. :hm:

 

Tjente 100kr i timen så det var vel verdt det :)

 

Hva jobba du med i sommer espenyh?

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Hva jobba du med i sommer espenyh?

 

Akkurat det samme som deg faktisk :p

 

Eller, sto vel "Sommervikar" under Eiendomsavdelingen i kommunen. Men det er vikar og ekstrahjelp som vaktmester jeg var ja.

 

Fikk en del ansvarsfulle og pliktoppfyllende oppgaver, og noen kjedelige.

Hadde blandt annet ansvaret som vaktmester på rådhuset i byen i hele 2 uker helt alene! Det er jo noe å sette på en 17-åring det også ;P

 

Ellers klipte jeg en del gress, men det var bare deilig å kunne sitte på en gressklipper til 65 000 og frese rundt på plenen i solsteken og høre på mp3.

 

Ellers en del faste oppgaver som å tømme søppeldunkene i en komprimator, kjøre blodprøver og medisinkasser til sykehuset fra sykehjem o.l

 

Tjente vel 119 kr. i timen, og er fornøyd med det til å være uten fagbrev i noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...