Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla møkkalege!

Jeg ber om melatonin fordi jeg ikke vil ha noe avhengighetskapende. Får beskjed om at jeg ikke er "kandidat" til det. Og hva skriver han ut i stedet? Joda; IMOVANE! :thumbdown:

Så nå sitter jeg her med både Imovane og Sobril. Jeg tror han VIL at jeg skal begynne å ruse meg igjen jeg...

 

Nå har han endelig funnet ut at jeg fakisk HAR revmatisme da.... Det tok bare seks år. Ingenting å klage på det vel :nei:

Lenke til kommentar
Jævla møkkalege!

Jeg ber om melatonin fordi jeg ikke vil ha noe avhengighetskapende. Får beskjed om at jeg ikke er "kandidat" til det. Og hva skriver han ut i stedet? Joda; IMOVANE! :thumbdown:

Så nå sitter jeg her med både Imovane og Sobril. Jeg tror han VIL at jeg skal begynne å ruse meg igjen jeg...

 

Nå har han endelig funnet ut at jeg fakisk HAR revmatisme da.... Det tok bare seks år. Ingenting å klage på det vel :nei:

8867566[/snapback]

Bytt lege og send pillene til meg.

Lenke til kommentar
Just fucking Google it :yes:

8867602[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Palindromisk revmatisme kjennetegnes ved uregelmessig og episodisk artritt avbrutt av symptomfrie intervaller. Den perifere leddhevelse varer sjelden over to uker, og etterlater ingen sekvele i form av destruktive leddforandringer.

 

jaha ja. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...