Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sånn teip som politiet bruker til å avgrense områder. Jeg har et lager med ca 20 forskjellige typer teip i alle farger og fasonger Kan jeg komme på besøk til deg? Teip er gøy. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ikke teip i nærheten. Klarer meg uten. Amon Amarth - Death In Fire... Rå sang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Woohoo! I morgen skal jeg både klippe meg, og begynne i ny jobb. Eneste ulempen er at jeg må kjøpe meg sorte sko først. Hvor f... finner man sorte sko som ikke er varme og gode å gå stå/gå i? Også er det litt dumt at jeg ikke får vært ute i morgen. Skulle på minikonsert og greier... 8866438[/snapback] Billige dressko er som oftest dødsbehagelige. Faen, må kjøpe meg nye dressko.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan jeg komme på besøk til deg? Teip er gøy. Visst jeg får bruke en del teip for å feste deg fast i en gaffeltruck Evilquerm strikes again! *mohaha* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan jeg komme på besøk til deg? Teip er gøy. Visst jeg får bruke en del teip for å feste deg fast i en gaffeltruck Evilquerm strikes again! *mohaha* Det høres nesten like morsomt ut som da vi teipet Adrian til et tre i fylla og glemte ham der over natten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sånn teip som politiet bruker til å avgrense områder. Jeg har et lager med ca 20 forskjellige typer teip i alle farger og fasonger 8866437[/snapback] Kommer teip i veldig mange forskjellige fasonger? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Billige dressko er som oftest dødsbehagelige.Faen, må kjøpe meg nye dressko.. 8866443[/snapback] Jeg har dressko her på hybelen (tror jeg), men å gå på jobb med dem i syv timer? Auch! Dessuten tror jeg det blir litt pyntet... Er ikke helt sikker på hva slags sko jeg skal ha egentlig..: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Billige dressko er som oftest dødsbehagelige.Faen, må kjøpe meg nye dressko.. 8866443[/snapback] Jeg har dressko her på hybelen (tror jeg), men å gå på jobb med dem i syv timer? Auch! Dessuten tror jeg det blir litt pyntet... Er ikke helt sikker på hva slags sko jeg skal ha egentlig..: 8866463[/snapback] Ikke skikkelige dressko da. Sånne billige som er gode å gå i. Økonomisko har dem vel til 99,- paret. gikk med sånne hver dag i et og et halvt år. Da de ble ødelagt begynte jeg å gå med halvannet kg sko. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Kommer teip i veldig mange forskjellige fasonger? Jepp, gaffa er både grå, brun og svart, tykk og tynn. Så teip som er skikkelig gjennomsiktig og tynn, samtidig som den lukter rar lim. Så selvsagt "Fragile" teip, svarte og gule striper. Brun plastteip (den lukter forresten verst av alle) Spesial pappteip, blå teip (for plast), markeringsteip Det er de jeg kommer på nå aiaiaia, nå må jeg stikke til en av de andre fabrikkene, eller noe slikt, komme tilbake senere eller ser en del av dere i morgen Endret 15. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Woohoo! I morgen skal jeg både klippe meg, og begynne i ny jobb. Eneste ulempen er at jeg må kjøpe meg sorte sko først. Hvor f... finner man sorte sko som ikke er varme og gode å gå stå/gå i? Også er det litt dumt at jeg ikke får vært ute i morgen. Skulle på minikonsert og greier... 8866438[/snapback] Jeg bruker svarte sko på jobben.. Tresko, type antistatiske sådan (evt. fake tresko, siden de ikke er laget av tre). Men det er kanskje ikke det du leter etter? De er i alle fall behagelige å gå i Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ting jeg liker: å våkne klokken elleve til synet av en nyvasket og skinnende ren leilighet. De hadde jaggu meg vasket i mange timer mens de trodde jeg var på skolen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har grå gaffa i min.. 8866417[/snapback] Jeg har sånn teip som politiet bruker til å avgrense områder. 8866433[/snapback] Jeg har ganske mange varianter av den.. i oslo .. men jeg har! Woohoo! I morgen skal jeg både klippe meg, og begynne i ny jobb. Eneste ulempen er at jeg må kjøpe meg sorte sko først. Hvor f... finner man sorte sko som ikke er varme og gode å gå stå/gå i? Også er det litt dumt at jeg ikke får vært ute i morgen. Skulle på minikonsert og greier... 8866438[/snapback] Skoforetning? Gjør som eplefe sa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tresko, type antistatiske sådan (evt. fake tresko, siden de ikke er laget av tre). Men det er kanskje ikke det du leter etter?De er i alle fall behagelige å gå i 8866485[/snapback] Jeg klarte lese "antirasistiske". Wtf er rasistisk tresko, liksom? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 WTF? Det kan da ikke være bare jeg som spiller Battlefront 2!? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 bazukh: sko som ikke gjør forskjell på folk naturligvis? Neida, men siden jeg jobber på et anti-statisk (delt opp for å letteregjøre riktig lesing) verksted, må jeg ha antistatiske sko Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ZOMG!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 http://img371.imageshack.us/my.php?image=3001ib4.jpg ..jeg dør Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ZOMG!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! 8866529[/snapback] woot woot!? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Neida, men siden jeg jobber på et anti-statisk (delt opp for å letteregjøre riktig lesing) verksted, må jeg ha antistatiske sko 8866514[/snapback] Now you're just mocking me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg