Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg seriøst sliten. Har skrevet en 2433 ord lang markedsføringsinnlevering på noen få timer om en fiksjonell bank ved navn "Sparebanken Garanti". Jeg kan trøste meg med at markedsføring omtrent er det morsomste faget på skolen da. Er det noen her på forumet som har/har hatt markedsføring på videregående?

Lenke til kommentar
Nå er jeg seriøst sliten. Har skrevet en 2433 ord lang markedsføringsinnlevering på noen få timer om en fiksjonell bank ved navn "Sparebanken Garanti". Jeg kan trøste meg med at markedsføring omtrent er det morsomste faget på skolen da. Er det noen her på forumet som har/har hatt markedsføring på videregående?

7511812[/snapback]

 

Jepp. Jeg gikk Salg og Service.

Lenke til kommentar
Jeg går medier og kommunikasjon,  jeg må levere en nyhetsartikkel før jul. Ja Jeg er i deep shit. Det bare skjer så lite her :/

 

Og jeg er tørst.

7511837[/snapback]

Du har jo en hel helg på deg nå.

 

Var det gøy da? Husker jeg hadde ungdomsbedrift på VK1, men det var egentlig en vits ettersom vi nesten ikke fikk tid til å jobbe med disse ungdomsbedriftene. Går økonomiske og administrative fag. Salg og Service bruker mye mer tid på disse økonomiske fagene inkludert markedsføring.

7511842[/snapback]

Vi jobbet stort sett med ungdomsbedrift, og det var veldig moro. Men jeg tror nok at linjen er forandret litt etter den gangen jeg gikk der. Vi var prøvekaniner.

Lenke til kommentar
Nå er jeg seriøst sliten. Har skrevet en 2433 ord lang markedsføringsinnlevering på noen få timer om en fiksjonell bank ved navn "Sparebanken Garanti". Jeg kan trøste meg med at markedsføring omtrent er det morsomste faget på skolen da. Er det noen her på forumet som har/har hatt markedsføring på videregående?

7511812[/snapback]

Hadde en smule med markedsføring på medialinjen på vgs ja. Man kommer visst langt med det om man studerer markedsføring på BI har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Jeg går medier og kommunikasjon,  jeg må levere en nyhetsartikkel før jul. Ja Jeg er i deep shit. Det bare skjer så lite her :/

7511837[/snapback]

 

 

Da har du jo litt energi til å trøste meg da.

 

Har 1 innlevering, 4 rapporter, 1 fremføring, 1 bokrapport og 1 oppgave /m dokumentasjon på pc-lab. som skal vises frem. Alt dette skal jeg ha blitt ferdig med innen tirsdag klokken 15.30.

 

edit: glemte en dokumentasjon.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Da har du jo litt energi til å trøste meg da.

 

Har 1 innlevering, 4 rapporter, 1 fremføring, 1 bokrapport og 1 oppgave /m dokumentasjon på pc-lab. som skal vises frem. Alt dette skal jeg ha blitt ferdig med innen tirsdag klokken 15.30.

 

edit: glemte en dokumentasjon.

7511881[/snapback]

Jeg regner med dere har hatt god tid på dere til å fikset det da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...