Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8866140[/snapback]

Du må for Guds skyld fjerne det sitatet i signaturen din. Setter colaen i halsen hver gang jeg leser det. Nei, jeg klarer ikke å la være. Litt som en togulykke.

8866157[/snapback]

Det er direkte helsefarlig, men jeg poster 8 poster om dagen i gjennomsnittet, og jeg ler hver gang. Sitatet er som 2001, man oppdager noe nytt hver gang. "Hvorfor avsluttes setningen med komma?" "Er han ferdig?" "Hva er en squere?"

Lenke til kommentar
En kan jo dø i påvente av legetime :ermm:

8865959[/snapback]

Ikke jeg. :love:

Legen min har alltid tid til meg. Om det så er snakk om å bare skrive ut en resept, eller sitte og snakke i en og en halv time. :love:

8866086[/snapback]

You lucky bastard!

 

Legen min gikk av med pensjon før jul, og hu som sku ta over begynte ikke før 1. april elns. I slutten av april/begynnelsen av mai ringte jeg og bestilte time. 2. juli var tidligste ledige. :ermm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og imens fikk jeg en ekkel type. Føltes som om han kledde av meg med øya hele tia :ermm:
Lenke til kommentar
You lucky bastard!

 

Legen min gikk av med pensjon før jul, og hu som sku ta over begynte ikke før 1. april elns. I slutten av april/begynnelsen av mai ringte jeg og bestilte time. 2. juli var tidligste ledige. :ermm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og imens fikk jeg en ekkel type. Føltes som om han kledde av meg med øya hele tia :ermm:

8866244[/snapback]

Æsj? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...