Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver liksom å slutte da :p Tror jeg får løpe meg en tur i skogen jeg. Svette ut litt blåsyre og benzen. :fun:

Aha, men da får du ikke. Ta deg er løpetur så du blir skikkelig sliten og svett, så hopper du i en elv eller sjø, det er alltid deilig

Lenke til kommentar

Ha ha, jeg husker ei fjortisjente jeg kom i prat med. Vi jabba frem og tilbake, og så kom vi så langt som til at "Oi, ej har bursda snart" "Hva ønsker du deg?" "Ei 20pk Marlboro" "Gi meg adressa di da, så kjøper jeg ;P"

Hu trodde jeg kødda, ikke faen om jeg gjorde :p

Gikk på butikken, kjøpte røyk, konvolutt og frimerker, skrev på adressa hennes og sendte en 20-pakning røyk i konvolutt direkte til Lesja :p

Hu fikk totalt sjokk da hu pakka opp :p

Trodde vel ikke jeg var seriøs da :p

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg husker ei fjortisjente jeg kom i prat med. Vi jabba frem og tilbake, og så kom vi så langt som til at "Oi, ej har bursda snart" "Hva ønsker du deg?" "Ei 20pk Marlboro" "Gi meg adressa di da, så kjøper jeg ;P"

Hu trodde jeg kødda, ikke faen om jeg gjorde :p

Gikk på butikken, kjøpte røyk, konvolutt og frimerker, skrev på adressa hennes og sendte en 20-pakning røyk i konvolutt direkte til Lesja :p

Hu fikk totalt sjokk da hu pakka opp :p

Trodde vel ikke jeg var seriøs da :p

8865667[/snapback]

ej? Lesja er langt unna fra sunnmøre som sier "ej", Lesja ligger et sted i oppland fylke.

men haha, litt morsom story da :p

Lenke til kommentar
b-real det var noen tlf-nr jeg skulle spørre deg om.. mulighet til å sjekke?

8865661[/snapback]

skjekk opplysningen.no eller telefonkatalogen.no

Akkurat samme nr ligger tilgjengelig i samme database som om du ringer opplysningstjenesten selv.

Lenke til kommentar
b-real det var noen tlf-nr jeg skulle spørre deg om.. mulighet til å sjekke?

8865661[/snapback]

skjekk opplysningen.no eller telefonkatalogen.no

Akkurat samme nr ligger tilgjengelig i samme database som om du ringer opplysningstjenesten selv.

8865703[/snapback]

...DOH

Får ikke noe opp på nr-et der.

Lenke til kommentar

8865708[/snapback]

Da er det reservert nummer eller et interntnummer under ei bedrift eller uregistrert rett og slett.

8865740[/snapback]

Tenkte meg akkurat det der.

...DOH

8865708[/snapback]

Prøv å google det (:

8865745[/snapback]

..da-ah? *gjøre sånn homo-jente-ting-greie med handa og rart uttrykk i ansiktet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...