Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondolerer så mye, vennen..  :cry:

Det høres ekstremt jævlig ut. *gi en trøstekos*

8862282[/snapback]

Takker.. Dette er uten tvil den hittil verste dagen jeg har hatt.

 

Takk til DurinVIII, Aalton og kenny-.

 

Det her er vondt, men alikevel litt godt. Han ble diagnosert med kreft tidlig i mai, så det har i alle fall ikke vært noe vondt for han

Lenke til kommentar
Det her er vondt, men alikevel litt godt. Han ble diagnosert med kreft tidlig i mai, så det har i alle fall ikke vært noe vondt for han

8862303[/snapback]

Kondolerer så mye. Fint å høre at han tross alt slapp å lide i månedsvis. Det må være noe av det verste som finnes, og ligge et halvår i smerter og vente på døden.
Lenke til kommentar

SnittLeif: ...

 

Oooofff... Stakkars dere.. Kondolerer.

 

Alltid kjipt. Vet ikke helt hva jeg skal si.. Så jeg kan fortelle om meg.

 

Jeg mistet min morfar for to år siden, på våren. En uke senere viser det seg at farfaren vår har voldtatt de to kusinene mine. (Altså barnebarna hans).

 

Visste ikke helt hvordan jeg skulle takle det, så jeg valgte å glemme det.

 

Ikke noe lurt. Halve året senere, høsten viste komplikasjonene seg.

 

Jeg klarte ikke dra på skolen; kvalme kom med en gang jeg TENKTE å dra.

Jeg ville bare holde meg hjemme.

 

Det gikk over til slutt, men nå... Tja. Nå har jeg vel blitt det de kaller emo.

 

Men jeg kutter meg ikke, er ikke spesielt depressiv.

 

Ta et tips fra en som (kanskje) vet; innse det. Ikke glem det, værsåsnill.

 

Er det noe jeg kunne endre i mitt liv er det (at morfar levde, men...) at jeg ALDRI "supressa" de tankene.

 

kondolerer, Binko.

 

EDIT: Typo.

 

NP: My Chemical Romance - Headfirst for Halos.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Det er veldig vondt i begynnelsen, men så har man alltid minnene. Om de gode stundene. Og jeg er sikker på at det høres meningsløst ut. Men for å ta et eksempel: I går natt fant jeg en mappe med bilder jeg tok av venninnen min etter cellegiften, for jeg ville vise folk hvor vakkert et menneske kan være, selv om de er syke. Hun tok seg ikke etter cellegiften og døde. Jeg har ikke sett på bildene siden da. Før i natt. Og det var så godt å bare huske henne.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett på bildene siden da. Før i natt. Og det var så godt å bare huske henne.

8862346[/snapback]

Det kan være veldig godt å sitte å mimre litt over folk som har dødd. Men det er ikke alltid så lett, i hvert fall ikke før det har gått en god stund.
Lenke til kommentar

Det verste er å stadig måtte fly inn og ut av sykehus og være overbevist om at det er bare dager igjen i over ett år... Stakkars mormor har ikke hatt det lett det siste året med et sånt kjør med bestefar (han gikk forøvrig bort til slutt)... må være ekstra ille å miste begge to med så kort mellomrom.

 

kondolerer

Lenke til kommentar
Det kan være veldig godt å sitte å mimre litt over folk som har dødd. Men det er ikke alltid så lett, i hvert fall ikke før det har gått en god stund.

8862374[/snapback]

Det er nesten to år siden. Og jeg gråt. Men det var litt godt. Også var det jævlig deilig å se smilet hennes igjen. Og øynene hennes.

Lenke til kommentar
Det er nesten to år siden. Og jeg gråt. Men det var litt godt. Også var det jævlig deilig å se smilet hennes igjen. Og øynene hennes.

8862379[/snapback]

Jeg leste en bok han har skrevet om igjen for litt siden. Det ble til at det kom noen tårer... Hjalp jo ikke at boken var ganske selvbiografisk.
Lenke til kommentar
Hvem er han? Og hva skjedde?

8862436[/snapback]

Han var onkelen min. Eller, egentlig atpåklatt-onkelen til faren min, men han var omtrent på alder med generasjonen "under", så det ble mer som en onkel. Han døde plutselig da tarmen sprakk, og blodforgiftningen spredde seg for mye før legene begynte å gjøre noe. Han lå til observasjon over natten, og det tok livet av ham. Det kom brått på, selv om han ikke hadde alverdens helse.

 

Han var en skikkelig "artigkar" og hadde alltid en historie eller vits på lager. Det er først etterpå man tenker at man skulle tilbragt mer tid sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...