Espen pai Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 I grunn ikke. Er det ikke bare sunn fornuft å sørge for at man alltid har noe i bakhånd? 8862151[/snapback] det er ikke altid like lett da... de pengene forsvinner skummelt fort om man møter på en knekk... og er ikke altid (for min del ivartfall) det er mulig og faktisk sette til side noen penger... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Tenkte på 18-tiden, jeg, sånn egentlig.Da er det kos å sitte ute og drikke smoothies. Men om vi skal spise først sånn som de forrige gangen må vi vel gjøre det litt tidligere? 8862150[/snapback] Jo ok, du har et poeng. Klokken seks da. Skal vi spise på restaurant først som sist, eller hjemme hos deg/noen? Og jeg forlanger noe annet en taco isåfall. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Ey, har vi ikke en egen tråd for det treffet? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Tenkte på 18-tiden, jeg, sånn egentlig.Da er det kos å sitte ute og drikke smoothies. Men om vi skal spise først sånn som de forrige gangen må vi vel gjøre det litt tidligere? 8862150[/snapback] Jo ok, du har et poeng. Klokken seks da. Skal vi spise på restaurant først som sist, eller hjemme hos deg/noen? Og jeg forlanger noe annet en taco isåfall. 8862170[/snapback] og her snakker vi om restaurant besøk og spising ute. Prioritering, i say. edit: Smoothies eksisterer på dagsorden drøyt 1 gang i måneden her. Endret 14. juni 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Ey, har vi ikke en egen tråd for det treffet? 8862179[/snapback] Baaaah. Ikke ødelegg morroa nå da. Og ja vi har jo egen tråd. Men dette her er bare litt sjapp masing på eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Eplefe: Hadde du hatt en jobb, så hadde du hatt en "reserve" å støtte deg på i tilfelle trygdekontoret føkker opp noe. 8862160[/snapback] Jeg har ikke kapasiteten til det. Jeg sitter barnevakt i blandt, og sitter hundevakt relativt ofte. Så som oftest har jeg penger i bakhånd, men dem setter jeg inn på sparekontoen min. Jeg var nede i sentrum i dag, og prøvde å ta ut penger (Snorre var med), og da sa de at foreldrene mine måtte åpne kontoen for meg før jeg kunne ta ut penger. (Men tydeligvis ikke for å sette dem inn) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hva har skjedd med ham?8862164[/snapback] Sannsynligvis fått hjernhinnebetennelse. Ligger på sykehuset nå. Lyst til å besøke han.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jo ok, du har et poeng. Klokken seks da. Skal vi spise på restaurant først som sist, eller hjemme hos deg/noen? Og jeg forlanger noe annet en taco isåfall. 8862170[/snapback] Vi kan lage hjemmelaget pizza. Så sosialiserer vi oss samtidig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg var nede i sentrum i dag, og prøvde å ta ut penger (Snorre var med), og da sa de at foreldrene mine måtte åpne kontoen for meg før jeg kunne ta ut penger. (Men tydeligvis ikke for å sette dem inn) 8862195[/snapback] Du kan jo likevel bruke bankkortet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Vel. Nå løpet jeg og feirer at jeg er ferdig med videregående. Dere vanlige dødelige får kose dere i SO imens. Om jeg poster noe snøvlende uforklarige sammensetninger av bokstaver senere inatt er dette årsaken. So long SO! Se you soon. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Sannsynligvis fått hjernhinnebetennelse. Ligger på sykehuset nå. Lyst til å besøke han..8862198[/snapback] Shit. Det er vel ikke noe særlig. Du får komme med en oppdatering når du vet det sikkert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg var nede i sentrum i dag, og prøvde å ta ut penger (Snorre var med), og da sa de at foreldrene mine måtte åpne kontoen for meg før jeg kunne ta ut penger. (Men tydeligvis ikke for å sette dem inn) 8862195[/snapback] Du kan jo likevel bruke bankkortet. 8862209[/snapback] Til sparekontoen, sa du? Jeg har naturlig nok ikke bankkort til sparekontoen min. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Gratla Snorre! Luckypig himself. Ntåååw stakkars Nyhus.... Hvis noen stikker innom får du hilse fra oss... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Alt om dette treffet tar dere i sin respektive tråd og ikke i denne. Krangling om økonomien og prioriteringen til andre trenger vi heller ikke å ta her. Snorre, du er den som sørger for at de følger dette fremover da jeg stakk ut en tur, ser jeg noe bråk når jeg er tilbake så er denne tråden i faresonen for å bli lukket for en stund. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Til sparekontoen, sa du?Jeg har naturlig nok ikke bankkort til sparekontoen min. 8862224[/snapback] Å, det er sant. Jeg sørger for at jeg alltid har en god slump på brukskontoen, da hybelleien min trekkes automatisk fra den kontoen hver måned. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Alt om dette treffet tar dere i sin respektive tråd og ikke i denne. Krangling om økonomien og prioriteringen til andre trenger vi heller ikke å ta her. 8862239[/snapback] Dette har vel egentlig blitt mer en generell diskusjon der vi bruker oss selv som eksempler da. ##Som vanlig tar vi kommentarer på moderering på PM og ikke i tråden, takk - Aalton ## Endret 14. juni 2007 av Aalton Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Shit. Det er vel ikke noe særlig. Du får komme med en oppdatering når du vet det sikkert.8862221[/snapback] Nei. Stakkars. Har skikkelig vondt av han. Ntåååw stakkars Nyhus.... Hvis noen stikker innom får du hilse fra oss... 8862232[/snapback] Yeah. Lurer på om jeg ikke skal stikke å besøke han i morgen, om han orker. Og jeg har råd. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan lage en totalt crappy dag: 1. Stå opp for sent når man skal dra og kjøpe ny klokke til farfar som har kreft og er syk. 2. Kjæreste har satt på økologisk kaffe og jeg sto opp på feil side av senga i dag. GRUMPY 3. Komme seg på butikken, Far ringer og sier kom hjem. 4. Få høre at farfar har blitt dårligere og dra på sykehjemmet han er på. 5. Få høre, først da, at kreften har spredd seg kraftig til magesekk, magemunn og lever. 6. Så, sitte ved senga hans i over 5 timer og sitte der Klokken 17:37 da han dør. For å gjøre en slik dag enda verre er det i dag 13 dager siden farmor døde som følge av en alvorlig legetabbe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvordan lage en totalt crappy dag: 1. Stå opp for sent når man skal dra og kjøpe ny klokke til farfar som har kreft og er syk. 2. Kjæreste har satt på økologisk kaffe og jeg sto opp på feil side av senga i dag. GRUMPY 3. Komme seg på butikken, Far ringer og sier kom hjem. 4. Få høre at farfar har blitt dårligere og dra på sykehjemmet han er på. 5. Få høre, først da, at kreften har spredd seg kraftig til magesekk, magemunn og lever. 6. Så, sitte ved senga hans i over 5 timer og sitte der Klokken 17:37 da han dør. For å gjøre en slik dag enda verre er det i dag 13 dager siden farmor døde som følge av en alvorlig legetabbe. 8862270[/snapback] Kondolerer så mye, vennen.. Det høres ekstremt jævlig ut. *gi en trøstekos* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg