Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du bor hjemme (?) skal det godt gjøres å blakke seg helt i tenårene.

8861874[/snapback]

Jeg bor hjemme, og det er ikke så alt for vanskelig.

Får ikke stipend denne måneden, og mamma er blakk på grunn av at staten har fucket med uføretrygden hennes denne måneden, så hun får den ikke før den 25. ><

Lenke til kommentar

Har ikke røyka sden 5 :woot:

*titte på klokka* Er det TRE timer siden?! Føles som 10 ffs! Har ikke penger til røyk før den 25, så jeg driver å slutter :p Har akkurat vært ute i skogen og løpt i tre kvarter. Føles ut som om jeg er døende.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
skaff deg ordentlig jobb som kan forsørge deg, så slipper du å være sulten.

8861802[/snapback]

Fuck deg. Sånn seriøst, fuck deg.

Jeg sa opp jobben min i påsken fordi jeg ikke klarte både jobb fra 1600-0100 og skole fra 0830-1515.

8861847[/snapback]

sånn seriøst fuck deg. Det finnes muligheter. Jeg jobber fra 16:00-00:00 og går på skole fra kl9 til 13:00. Slitsomt, men da har man noe å leve for. Det finnes muligheter, de er ikke alltid fine, men man tar dem fordi man trenger dem. Eventuelt oppretter budsjett slik at en ikke får smell i tryne. Det GÅR ann å leve fint. Spørs om du er lat eller ikke.

edit:

skaff deg ordentlig jobb som kan forsørge deg, så slipper du å være sulten.

8861802[/snapback]

Er du virkelig så dum eller gjør du deg verre med vilje?

8861875[/snapback]

Realistisk kalles det.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
sånn seriøst fuck deg. Det finnes muligheter. Jeg jobber fra 16:00-00:00 og går på skole fra kl9 til 13:00. Slitsomt, men da har man noe å leve for. Det finnes muligheter, de er ikke alltid fine, men man tar dem fordi man trenger dem. Eventuelt oppretter budsjett slik at en ikke får smell i tryne. Det GÅR ann å leve fint. Spørs om du er lat eller ikke.

8861913[/snapback]

Vel, om man bor hjemme og stipend trenger man jo i grunn ikke gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar
Ja det påstår politikerne. Slik er ikke den virkelige verden. Håper ikke du får oppleve sannheten :)

8861922[/snapback]

Om man ikke kan jobbe eller ikke finner jobb får man trygd, og hvem som helst kan leve helt greit på den. Sitasjonen kan selvsagt være en annen om man har dugelig med lån idet man mister jobben, men av en eller annen grunn tviler jeg på at det er tilfellet med Eplefe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...