Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.

 

Jeg er ikke gammelnok til å kjøpe brunt gull, så jeg koser meg med colaen min så lenge :)

7510563[/snapback]

Joho, det er du.

Jeg var gammel nok når jeg var 16 og jeg er fortsatt gammel nok nå som jeg er 20

 

Cola er farlig. Jeg er avhengig av det jeg. Drakk minst 1 liter daglig fra 9.klasse og frem til omtrent 5 dager siden(6 år) og jeg har hatt fæle abstinenser siden da. Prøver å heller begrense meg enn å slutte helt, så jeg har drukket 3 glass med cola siden da. Drikker det bare til mat hvor jeg syns cola er best som drikke til.

 

Brunt gull:

post-64043-1166214985_thumb.jpg

Resten av kassa står i kylskåpet

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Hehe, trodde du snakket om øl, jeg! :D

7510629[/snapback]

Nei.. Jeg liker personlig ikke øl jeg. Hele prinsippet med alkohol blir svært diffust for meg egentlig.

7510669[/snapback]

 

Meg og, da er selv brun julebrus bedre :tease:

 

Alkohol går ned, men då må det smake godt, cider, drinker eller lignende...

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
ok. DU skal skamme deg.

7510659[/snapback]

 

Julebrus skal jo være rød. Men hei, la oss ikke ta den diskusjonen her.

 

Hvilken sang er basslinjen på L.A. Woman (begynelsen) også i? En ganske ny sang tror jeg. Bare syntes den virket kjent... :hmm:

7510661[/snapback]

 

Det er jeg neimen ikke helt sikker på. Hører omtrent ikke på "ny" musikk gitt. :)

Lenke til kommentar
Hei ja, greit det.

 

Nå er det jo ikke fargen det smaker noe av. Du får kjøpe inn en flaske med Hamar julebrus og spare den til TG så kan jeg smake på når jeg/vi kommer oppover. Så skal jeg fortelle deg et eventyr.

7510703[/snapback]

Tror svært neppe det blir spart på noe julebrus her i huset ;) men jeg skal prøve :p

 

Har du forresten hørt Dog Fashion Disco.

Sannsynligvis det beste bandet jeg har hørt i nyere tid.

 

Np: Dog Fashion Disco - The Acid Memoirs

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...