Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lagt med Ceremonial Magick før? Eller bare Waite? Eller. Okei, det er flere enn det. Men Waite er de de fleste bruker.

Vurderer å bytte tilbake til waite, for Ceremonial Magick er det ingen som skjønner, bortsett fra de fire personene jeg vet om som har dem. xD

Lenke til kommentar
Har du lagt med Ceremonial Magick før? Eller bare Waite? Eller. Okei, det er flere enn det. Men Waite er de de fleste bruker.

Vurderer å bytte tilbake til waite, for Ceremonial Magick er det ingen som skjønner, bortsett fra de fire personene jeg vet om som har dem. xD

8857765[/snapback]

 

Jeg har ikke lagt med den nei, jeg har en Raider-Waite hjemme.

 

Bruker som regel ikke Vestlig hermetisme-kortene. Om jeg skal bruke noen av de er det som regel Thoth. Visconti-Sforza og slikt har jeg lagt mye med.

 

Lyst på den nye Gay Tarot - stokken :D

 

Jeg er hjemme igjen :fun: Ferdig på skolen tidlig - prosjekt ftw!

8857771[/snapback]

 

Hei hei søten :) Skulle hilse fra Vegard.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lagt med den nei, jeg har en Raider-Waite hjemme.

 

Bruker som regel ikke Vestlig hermetisme-kortene. Om jeg skal bruke noen av de er det som regel Thoth. Visconti-Sforza og slikt har jeg lagt mye med.

 

Lyst på den nye Gay Tarot - stokken :D

8857808[/snapback]

Jeg har dødslyst på Thoth jeg og. Gay Tarot? Fascinating, får se om Rina har den.

Selv skal jeg kjøpe meg en ny Waite-stokk, for jeg vil begynne med mer klassisk tarot.

Og så skal jeg lære meg en ny metode å legge den på i dag, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har glemt ganske mange legg, dessverre.

 

De universielle symbolene på parforhold - mannen og kvinnen - er her byttet ut med arketyper på forening av mannlige homoseksuelle. En original og modig tarotstokk som bryter med stereotyper og kombinerer tarotsymboler med homofilt liv og identitet. En strålende blanding av moderne figurer og klassiske bilder

 

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/gay/

Lenke til kommentar
Jeg har glemt ganske mange legg, dessverre.

 

De universielle symbolene på parforhold - mannen og kvinnen - er her byttet ut med arketyper på forening av mannlige homoseksuelle. En original og modig tarotstokk som bryter med stereotyper og kombinerer tarotsymboler med homofilt liv og identitet. En strålende blanding av moderne figurer og klassiske bilder

 

http://www.aeclectic.net/tarot/cards/gay/

8857841[/snapback]

:love: den fikk jeg og litt lyst på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...