DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hvilket legg? Hvilken stokk? Du fikk 3 pentacles og..? BRB sigg Endret 14. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hvilket legg? Hvilken stokk? Du fikk 3 pentacles og..? BRB sigg 8857696[/snapback] Hvordan vil dagen min bli The Tarot of Ceremonial Magick 3 pentacles, den svarte hesten og tomt ansikt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 "den svarte hesten" og "tomt ansikt" er ukjente for meg.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde også tarotkort. Men er ikke sikker på hvor de er =/. Spookeh... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Har du lagt med Ceremonial Magick før? Eller bare Waite? Eller. Okei, det er flere enn det. Men Waite er de de fleste bruker. Vurderer å bytte tilbake til waite, for Ceremonial Magick er det ingen som skjønner, bortsett fra de fire personene jeg vet om som har dem. xD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg er hjemme igjen Ferdig på skolen tidlig - prosjekt ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 'becca, du skal få lov til å lære meg tarot om jeg ender opp i Bergen ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 'becca, du skal få lov til å lære meg tarot om jeg ender opp i Bergen ^^ 8857797[/snapback] Okei, men du får kjøpe din egen stokk. Jeg låner ikke vekk mine. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Har du lagt med Ceremonial Magick før? Eller bare Waite? Eller. Okei, det er flere enn det. Men Waite er de de fleste bruker.Vurderer å bytte tilbake til waite, for Ceremonial Magick er det ingen som skjønner, bortsett fra de fire personene jeg vet om som har dem. xD 8857765[/snapback] Jeg har ikke lagt med den nei, jeg har en Raider-Waite hjemme. Bruker som regel ikke Vestlig hermetisme-kortene. Om jeg skal bruke noen av de er det som regel Thoth. Visconti-Sforza og slikt har jeg lagt mye med. Lyst på den nye Gay Tarot - stokken Jeg er hjemme igjen Ferdig på skolen tidlig - prosjekt ftw! 8857771[/snapback] Hei hei søten Skulle hilse fra Vegard. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ikke lagt med den nei, jeg har en Raider-Waite hjemme. Bruker som regel ikke Vestlig hermetisme-kortene. Om jeg skal bruke noen av de er det som regel Thoth. Visconti-Sforza og slikt har jeg lagt mye med. Lyst på den nye Gay Tarot - stokken 8857808[/snapback] Jeg har dødslyst på Thoth jeg og. Gay Tarot? Fascinating, får se om Rina har den. Selv skal jeg kjøpe meg en ny Waite-stokk, for jeg vil begynne med mer klassisk tarot. Og så skal jeg lære meg en ny metode å legge den på i dag, tror jeg. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har glemt ganske mange legg, dessverre. De universielle symbolene på parforhold - mannen og kvinnen - er her byttet ut med arketyper på forening av mannlige homoseksuelle. En original og modig tarotstokk som bryter med stereotyper og kombinerer tarotsymboler med homofilt liv og identitet. En strålende blanding av moderne figurer og klassiske bilder http://www.aeclectic.net/tarot/cards/gay/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har glemt ganske mange legg, dessverre. De universielle symbolene på parforhold - mannen og kvinnen - er her byttet ut med arketyper på forening av mannlige homoseksuelle. En original og modig tarotstokk som bryter med stereotyper og kombinerer tarotsymboler med homofilt liv og identitet. En strålende blanding av moderne figurer og klassiske bilder http://www.aeclectic.net/tarot/cards/gay/ 8857841[/snapback] den fikk jeg og litt lyst på. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ikke sant! Lurer litt på å lage meg egne kort.. EDIT: 80 blanke kort, med samme bakside og størrelse som Rider-Waite (12 x 7 cm) koster bare 145,- Endret 14. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det er jo veldig greit, da. Faen, jeg får lyst til å lage meg ny svartebok, jeg. Den gamle ble inndratt av KRL-læreren min, og jeg fikk den liksom aldri tilbake.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Fikk den ikke tilbake?! Hva tenker hun med? Herreguuud! Man inndrar ikke slikt.. x100! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 'becca, da må du raide ham Jeg kan hjelpe til med røykbomber så du kommer deg skjult frem og tilbake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hun? Det var en han. Og han var/er katolsk prest. Jo, han inndro den. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hun? Det var en han. Og han var/er katolsk prest.Jo, han inndro den. 8857855[/snapback] ...har du fortalt han hva som skjer når man gjør slikt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 ...har du fortalt han hva som skjer når man gjør slikt? 8857859[/snapback] Nei? Om han skulle komme til å gå på en smell, skal det bry meg? Aldri likt fyren uansett. Folk som konverterer til katolisismen i voksen alder er så.. Ekstreme at jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Er dette for overpynta for muntlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg