Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HELVETE FAEN, jeg hadde rett. Hvorofr må jeg alltid ha rett?! Åååh :(

Orker ikke lese naturfag i flere dager i strekk nå. Gah, kommer til å gå så drit. Typisk at det bare var de 6 øverste på klasselista som kom opp, DØ! :(

8857460[/snapback]

Uff da. Stakkars. Jeg kom ikke opp i noe, jeg. Ble offisielt i dag at ingen i min klasse kom opp i noe. :wee:

Lenke til kommentar
Uff da. Stakkars. Jeg kom ikke opp i noe, jeg. Ble offisielt i dag at ingen i min klasse kom opp i noe. :wee:

8857463[/snapback]

Heldig, jeg vil nå være isolert på rommet mitt de neste dagene. Jeg skal ikke sove noe, jeg skal ikke ha kontakt med andre mennesker, jeg SKAL få bra karakter. Sukk..

 

Hade da, vi ses etter mandag, og jeg som har bursdag og greier på tirsdag :(

Lenke til kommentar
Heldig, jeg vil nå være isolert på rommet mitt de neste dagene. Jeg skal ikke sove noe, jeg skal ikke ha kontakt med andre mennesker, jeg SKAL få bra karakter. Sukk..

 

Hade da, vi ses etter mandag, og jeg som har bursdag og greier på tirsdag :(

8857471[/snapback]

Skal du be om ban til mandag, da?

Lenke til kommentar
Idag skal jeg på DPS, trygdekontoret og barevernet. Jeg er såå heltdig!

8857465[/snapback]

Hehe jeg skal jobbe overtid jeg, men bare til 18.00 så skal jeg hjem å pakke til LAN. OnDLan 12 det skal bli saker.

Det er LAN uten internett :p

Så kan vel se på det som en hyttetur med pc. Blir jo grilling, diverte compoer som drikke og cs compo :)

Lenke til kommentar
Heldig, jeg vil nå være isolert på rommet mitt de neste dagene. Jeg skal ikke sove noe, jeg skal ikke ha kontakt med andre mennesker, jeg SKAL få bra karakter. Sukk..

 

Hade da, vi ses etter mandag, og jeg som har bursdag og greier på tirsdag :(

8857471[/snapback]

Skal du be om ban til mandag, da?

8857475[/snapback]

Nop, jeg skal bare printe ut alle notatene jeg har på pc nå. Jeg klarer meg uten forumet. Som sagt før, jeg har utrolig viljestyrke og motivasjon. Som du mente var en kjedelig person :(

 

Nei, jeg får gå.. Seriøst, jeg gruer meg sjukt, og jeg skal grue meg i 4 hele dager, gah

Lenke til kommentar
Nop, jeg skal bare printe ut alle notatene jeg har på pc nå. Jeg klarer meg uten forumet. Som sagt før, jeg har utrolig viljestyrke og motivasjon. Som du mente var en kjedelig person :(

 

Nei, jeg får gå.. Seriøst, jeg gruer meg sjukt, og jeg skal grue meg i 4 hele dager, gah

8857483[/snapback]

Demille da! Jeg mener ikke du er en kjedelig person. Det jeg sa var at å ha for mye viljestyrke og sånn, når det går til den grensen at du ikke gjør ting du egentlig vil gjøre fordi det ikke er fornuftig (selvfølgelig, eksamenslesning kommer egentlig ikke inn under den, fordi det går bare ut over deg selv, osv. osv.) Så måtte det være kjedelig å være sånn. Det var ikke et angrep på deg.

Lenke til kommentar
Det er jo også mange unge som ikke har eller har problemer med å få seg jobb.

Så jeg skal be de jeg kjenner som ikke har jobb om å lese guiden din

8857449[/snapback]

Jeg vil korrigere deg at det heller er mange ungdommer som ikke tar eller er villig til å flytte på seg for å få jobb. Det finnes vel nok av jobber som går ann å ta av.

 

Men hyggelig tilbakemelding :) Håper de får noen gode råd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...