Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neida, stakk ikke. Eller jo, av og til. Eksamenslesing på høyt plan her. Jeg er evig sliten av det. Har hatt 2 eksamener hittil, siste er nå på fredag. Det er lett å konse når det er fint vær ute og du er utslitt og har lyst på ferie :/

Ah, skjønner :hm: Bra du prioriterer det da! Må være utrolig vanskelig å finne motivasjon nå, meen de sier det blir dårligere vær utover nå da, om det er noe trøst..

 

Bare så du vet det så har SO vært kjedeligere uten deg! Så det blir flott når du er ferdig med eksamene, du får hvertfall ha lykke til! :thumbup:

8854591[/snapback]

 

Skal ha siste eksamen på fredag. Så jobber jeg samma dagen på kvelden og til torsdag. Så dte kan fint være dårlig vær, men jeg skal FAEN meg ha bra vær når jeg virkelig har ferie :p

Lenke til kommentar
Skal ha siste eksamen på fredag. Så jobber jeg samma dagen på kvelden og til torsdag. Så dte kan fint være dårlig vær, men jeg skal FAEN meg ha bra vær når jeg virkelig har ferie :p

8854660[/snapback]

Deet kan bli litt værre...Neida, blir sikkert flott vær. Om det skulle bli stygt, tror jeg ikke det vil vare lenge. Men blir bra med ferie! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
hihi. Bjørnson fikk hattrick for Brann :thumbup:

8854730[/snapback]

Bjarnason! Nek... :hrm:

8854739[/snapback]

Åh, jeg var så sikker på at det var BJØRNSON siden det står i vg og dagbladet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...