Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var tull, det vi skrev da... Men nå la oss bytte emne før den guddomelig Aalton treffer oss med sine lyn...

8854273[/snapback]

Dersom vi starter en religion der Aalton er gud, tror dere vi kan få den statsstøtteberettiget?

8854281[/snapback]

Feil forum-del... prøv religionsdelen :)
Lenke til kommentar
Neppe, tror det faller under avgudsdyrkelse.

8854293[/snapback]

Og forskjellen på det og religion er?

 

L4r5: Tror snart jeg skal stifte Julenissereligionen i den delen av forumet.

 

SasaB: :devil:

 

Bitex: Haha, innlegget hans ble slettet. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Det tror jeg faktisk er en registrert religion allerede :hmm:

8854320[/snapback]

:ohmy:

 

Faen, det der skjer alltid. Her om dagen prøvde jeg å utgi en bok om en gutt med briller og magiske krefter, og de sa at noen hadde gjort det allerede... :(

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Malcolm in the middle er egentlig veldig genialt.

Har vel visst det lenge, men aldri sett så mye på det tbh.

Egentlig burde jeg lese til no greier i engelsken, men det er et eller annet med noe man kan vinne om den gruppa man havner på har mest rette svar.

 

Jeg lurer litt nå...

Har litt japansk godteri ifra ei brevvenn i japan.

Det er jo på en måte en gave, så det ville vel nesten vært litt slemt å ikke prøve.

Selv om jeg ikke spiser godteri eller drikker brus, og har holdt ut i straks 2 år.

Bah dilemma :p

Lenke til kommentar
Vent til det har gått to år. Så smaker du på det japanske godteriet. Er stor prinsippforskjell på smaking og spising.

8854362[/snapback]

Hmm. jau det kan jo funke.

Men den eska er ca halve størrelsen av mobilen min.

Er ikke akkuratt en svær godtepose, så det hadde vel bare blitt en smakebit ^^

Lenke til kommentar
Spør Demille, det var henne jeg tapte mot...

(:

 

Mr Leftfield! :D Hvordan går det?! Omg, hvorfor har du vært borte?

...Så stakk han(?)

8854381[/snapback]

 

neida, stakk ikke. Eller jo, av og til. Eksamenslesing på høyt plan her. Jeg er evig sliten av det. Har hatt 2 eksamener hittil, siste er nå på fredag. Det er lett å konse når det er fint vær ute og du er utslitt og har lyst på ferie :/

Lenke til kommentar
neida, stakk ikke. Eller jo, av og til. Eksamenslesing på høyt plan her. Jeg er evig sliten av det. Har hatt 2 eksamener hittil, siste er nå på fredag. Det er lett å konse når det er fint vær ute og du er utslitt og har lyst på ferie :/

Ah, skjønner :hm: Bra du prioriterer det da! Må være utrolig vanskelig å finne motivasjon nå, meen de sier det blir dårligere vær utover nå da, om det er noe trøst..

 

Bare så du vet det så har SO vært kjedeligere uten deg! Så det blir flott når du er ferdig med eksamene, du får hvertfall ha lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Pusur1993: Har du vanskeligheter med å forstå at jeg nettop stoppet diskusjon om det emnet, det betyr at du ikke skal begynne å diskutere det på nytt. en post til om det og du får ferie for å trosse en moderator.

 

EDIT: Formulering fikset.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...