Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.

Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write.

Jeg blir sliten i hodet.

8852086[/snapback]

Oi...

 

 

Men vi kan også ha de samme problema, jeg har to stykk som er forelsket i meg, egentlig burde jeg være kjempeglad. Men jeg hater det fordi jeg må såre dem, og når jeg sårer noen så blir jeg også lei meg , slik som du nevnte.

 

Life is complicated :thumbdown:

8852107[/snapback]

Jeg sitter på biblioteket og gråter! Hurra for faen!

Lenke til kommentar
Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.

Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write.

Jeg blir sliten i hodet.

8852086[/snapback]

Kanskje du bare er usedvanlig søt da? :D

 

Men jeg skjønner jo at du blir sliten, men du må nesten ta et valg. Si tydelig ifra at du ikke liker jenter/gutter.. Du må regne med å såre noen, men det går ann å gjøre det på en pen måte vet du. Lær deg å kjenne personene og fortell de at du ikke ønsker mer enn vennskap o.l? Jeg antar du har forsøkt det, men jeg sier det da uansett :)

 

Hva skal det bety? :dontgetit: Dere jenter er jo umulig å skjønne seg på!

8852103[/snapback]

De er ikke umulige å skjønne seg på, de bare gjør seg vanskelige å lese :)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Kanskje du bare er usedvanlig søt da? :D

 

Men jeg skjønner jo at du blir sliten, men du må nesten ta et valg. Si tydelig ifra at du ikke liker jenter/gutter.. Du må regne med å såre noen, men det går ann å gjøre det på en pen måte vet du. Lær deg å kjenne personene og fortell de at du ikke ønsker mer enn vennskap o.l? Jeg antar du har forsøkt det, men jeg sier det da uansett :)

8852174[/snapback]

Jeg liker jo både jenter og gutter. o0

Det er problemet.

Og søt? Det er det motsatte av det jeg er. >.<

Jeg kjenner dem. En av dem er den eneste gjenlevende barndomsvennen min som jeg fortsatt har kontakt med. En annen er eksen til bestevennen min som tok selvmord i fjor. Den tredje har jeg vært sammen med i ni måneder. Den fjerde har vært forelsket i meg siden jeg møtte henne under Skeive Dager i Oslo i fjor.. Han siste vil jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Og søt? Det er det motsatte av det jeg er. >.<

 

Se, akkurat der tar du feil.

Du er svært søt. Og alternativ. Mest søt ^^

8852268[/snapback]

Blærh på deg.

 

Jeg tror problemet ditt gåt ut på at du ikke klarer å såre noen, du må nok "renske" litt opp i disse forelskelsene og heller satse på den du tror det kan bli noe med. 

Har ikke sett deg så jeg kan ikke uttale meg hvor vidt du er søt eller ikke :)

8852276[/snapback]

Ja, skal vi se. Renske opp i de jeg ikke tror det kan bli noe med.. Da er vi nede i.. Tre. [ironi]Takk, det hjalp stort. [/ironi]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...