Ballus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 fra en gutt.. oO 8852040[/snapback] Hva skal det bety? Dere jenter er jo umulig å skjønne seg på! 8852103[/snapback] Jeg forsto det fint jeg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det kommer med åra pusur Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 the gonorrhea in my bf's ass is developing nicely. these days his ass is producing so much slime i don't need to lube my dick before i fuck him. Jeg kårer dette til tidenes kvalmeste post som finnes i Kyberuniversumet. Gah, jeg brekker meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write. Jeg blir sliten i hodet. 8852086[/snapback] Oi... Men vi kan også ha de samme problema, jeg har to stykk som er forelsket i meg, egentlig burde jeg være kjempeglad. Men jeg hater det fordi jeg må såre dem, og når jeg sårer noen så blir jeg også lei meg , slik som du nevnte. Life is complicated 8852107[/snapback] Jeg sitter på biblioteket og gråter! Hurra for faen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eeeh, neeej? GUTTER = Umulige.Enten er de ute etter en ting.. eller så er de umulige ;/ 8852113[/snapback] Jeg regner med at du er epletyv nå... Du har ikke møtt meg, jeg er ikke umulig Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Tja. Pleier som regel å brekke meg til Pusur`s poster jeg da! My Sweet Little Applefairy: *Klem* *Stooor klem* *Enda større klem enn den forrige* *----||----* Du være glad nå, ja? Endret 13. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eeeh, neeej? GUTTER = Umulige.Enten er de ute etter en ting.. eller så er de umulige ;/ 8852113[/snapback] Ingen skjønner seg på noen altså? Just great Binko: What's your point? Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg liker at man kan snakke i kodespråk for at diverse ikke henger med! ... Hva mener du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Zeromac: Jeg er ikke umulig, jeg er villig til det meste. Komme på besøk? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det ville vært litt greit om en person kunne elsket meg, og så kunne de andre vært glad i meg som en venn.Tre personer (fem, om man teller med jenter) er forelsket i meg as I write. Jeg blir sliten i hodet. 8852086[/snapback] Kanskje du bare er usedvanlig søt da? Men jeg skjønner jo at du blir sliten, men du må nesten ta et valg. Si tydelig ifra at du ikke liker jenter/gutter.. Du må regne med å såre noen, men det går ann å gjøre det på en pen måte vet du. Lær deg å kjenne personene og fortell de at du ikke ønsker mer enn vennskap o.l? Jeg antar du har forsøkt det, men jeg sier det da uansett Hva skal det bety? Dere jenter er jo umulig å skjønne seg på! 8852103[/snapback] De er ikke umulige å skjønne seg på, de bare gjør seg vanskelige å lese Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vil du ha et dårlig rim Eplefe? =) Dearest little Eplefe but lo, the fish out of water stank Reality is a staircase leading nowhere. Just a shame she likes robbing banks. Mwaahaha! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Meg er heldig. Meg slapp muntlig, óg skriftlig eksamen. ((((: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eplefe: det vil bare bli værre hvis du venter, for en gang må du såre noen uansett, og jo lengre tid det tr, jo værre vil det bli, både for deg og den andre.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Meg er heldig. Meg slapp muntlig, óg skriftlig eksamen. ((((: 8852199[/snapback] Heldig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kanskje du bare er usedvanlig søt da? Men jeg skjønner jo at du blir sliten, men du må nesten ta et valg. Si tydelig ifra at du ikke liker jenter/gutter.. Du må regne med å såre noen, men det går ann å gjøre det på en pen måte vet du. Lær deg å kjenne personene og fortell de at du ikke ønsker mer enn vennskap o.l? Jeg antar du har forsøkt det, men jeg sier det da uansett 8852174[/snapback] Jeg liker jo både jenter og gutter. o0 Det er problemet. Og søt? Det er det motsatte av det jeg er. >.< Jeg kjenner dem. En av dem er den eneste gjenlevende barndomsvennen min som jeg fortsatt har kontakt med. En annen er eksen til bestevennen min som tok selvmord i fjor. Den tredje har jeg vært sammen med i ni måneder. Den fjerde har vært forelsket i meg siden jeg møtte henne under Skeive Dager i Oslo i fjor.. Han siste vil jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Og søt? Det er det motsatte av det jeg er. >.< Se, akkurat der tar du feil. Du er svært søt. Og alternativ. Mest søt ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror problemet ditt gåt ut på at du ikke klarer å såre noen, du må nok "renske" litt opp i disse forelskelsene og heller satse på den du tror det kan bli noe med. Har ikke sett deg så jeg kan ikke uttale meg hvor vidt du er søt eller ikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Og søt? Det er det motsatte av det jeg er. >.< Se, akkurat der tar du feil. Du er svært søt. Og alternativ. Mest søt ^^ 8852268[/snapback] Blærh på deg. Jeg tror problemet ditt gåt ut på at du ikke klarer å såre noen, du må nok "renske" litt opp i disse forelskelsene og heller satse på den du tror det kan bli noe med. Har ikke sett deg så jeg kan ikke uttale meg hvor vidt du er søt eller ikke 8852276[/snapback] Ja, skal vi se. Renske opp i de jeg ikke tror det kan bli noe med.. Da er vi nede i.. Tre. [ironi]Takk, det hjalp stort. [/ironi] Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe... Da må du nesten velge en av de, eller gi blaffen i alle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe... Da må du nesten velge en av de, eller gi blaffen i alle 8852316[/snapback] Hvis det var så enkelt som det, ville jeg ikke gjort det for lenge siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg